Ziņas vieglajā valodā 8. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 8. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā daudz autoavāriju

Vakar Latvijā notika vairāk nekā simt autoavāriju. Avārijās cieta 34 cilvēki. Tas ir vairāk nekā parasti vienā dienā. Visvairāk avāriju notika Rīgā un Rīgas apkārtnē. Policija pieķēra arī ļoti daudz šoferu, kas pārkāpa atļauto braukšanas ātrumu. Policija aicina būt ļoti uzmanīgiem pie stūres.

Aizliegts staigāt pa Andrejsalas molu

Rīgā cilvēkiem aizliegts staigāt pa Andrejsalas molu jeb ūdenī izbūvēto dambi. Staigāt pa molu aizliedza Rīgas brīvosta. Andrejsalas mols šobrīd nav pietiekami drošs. Tā uzskata speciālisti. Tuvākajā laikā mols būs slēgts. Nav zināms, kad to atkal atvērs. Uz Andrejsalas mola siltā laikā bieži pastaigājās cilvēki.

Maskavā aizturēts žurnālists

Maskavā aizturēts žurnālists Ivans Golunovs. Krievijas izmeklētāji viņu apsūdz narkotiku tirgošanā. Par to draud desmit līdz divdesmit gadu cietumā. Žurnālistu aizturēja vakar. Viņš strādāja medijā „Meduza” un pētīja Krievijas valdības darbu. Tāpēc daudzi uzskata, ka žurnālists ir nepatiesi apsūdzēts. Tā domā arī žurnālisti Latvijā.

Francijā plosījusies spēcīga vētra

Francijā pagājušajā naktī bija spēcīga vētra vārdā „Migels”. Vētrā gāja bojā vismaz trīs cilvēki. Stiprais vējš nodarīja daudz postījumu. Gandrīz 30 tūkstošiem māju nebija elektrības. Elektrību centās atjaunot tūkstotis elektriķu. Vissmagāk vētrā cieta Francijas daļas Normandija un Akvitānija.

Jūrmalā notika riteņbraucēju sacensības

Jūrmalā šodien visu dienu notika riteņbraucēju sacensības. Sacensības notika Dzintaros. Kopumā bija trīs atsevišķas sacensības: ģimenēm, bērniem un pārējiem cilvēkiem. Jūrmalā šodien notika arī ātrum-laivu sacensības. To laikā notika īpašs ātrum-laivu šovs. Cilvēkiem pludmalē šovs ļoti patika.

Lielvārdē Gaisa spēku aviošovs

Bet Lielvārdē šodien vairāki tūkstoši cilvēku skatījās lidmašīnu paraugdemonstrējumus. Dažādus trikus gaisā veica Polijas, Latvijas un Somijas lidmašīnas. Pēc tam notika bruņoto spēku orķestra koncerts. Ar šo pasākumu Lielvārdē Latvijas armija svin savu simt gadu jubileju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti