Ziņas vieglajā valodā 8. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 1 mēneša.

Ziņas vieglajā valodā 8. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 8. aprīlī
00:00 / 04:59
Lejuplādēt

Kramatorskas pilsētā raķete trāpījusi stacijā, kur pulcējās bēgļi

Ukrainā kārtējā traģēdija, šoreiz Doneckas apgabala Kramatorskas pilsētā.

Dienas vidū simtiem cilvēku gribēja ar vilcienu bēgt no kara, bet stacijā trāpīja raķete.

Krievija savu vainu noliedz, taču Ukraina to pārliecinoši atspēko.

Uzbrukumā nogalināti 50 cilvēku, tai skaitā pieci bērni.

Slimnīcās nogādāti gandrīz 100 cilvēku.

Parādās ziņas par arvien jauniem Krievijas spēku pastrādātajiem noziegumiem

Visu dienu parādās ziņas par arvien jauniem Krievijas spēku pastrādātajiem noziegumiem.

Tos konstatē, pārmeklējot sagrautās pilsētas.

Tā, piemēram, Černihivā bojā gājušo skaits esot vismaz septiņi simti.

Sākta arī Kijivas priekšpilsētā Bučā masu kapos apglabāto civiliedzīvotāju atpazīšana.

Krievijas karaspēks pilnībā iznīcinājis Čornobiļas atomelektrostacijas arhīvu

Krievijas karaspēks pilnībā iznīcinājis Čornobiļas atomelektrostacijas arhīvu, ko veidoja gadu desmitiem.

Ukrainas enerģētikas ministrs saka, ka visi krievu iebrucēji, kas uzturējās slēgtajā zonā, ir saņēmuši lielu apstarojumu.

Arī tehnika ir apstarota.

Ministrs saka, ka pēc mēnesi ilgas tādas apstarošanas viņiem atlicis dzīvot ne vairāk kā gadu.

Latvijā radiācijas līmenis ir normas robežās

Latvijā radiācijas līmenis ir normas robežās.

Radiācijas drošības centrs no oficiāliem avotiem informāciju par paaugstinātu radiāciju Čornobiļas slēgtajā zonā nav saņēmis.

Eiropas Savienība pieņēma jaunas sankcijas pret Krieviju un Baltkrieviju

Eiropas Savienība pieņēma jaunas sankcijas pret Krieviju un Baltkrieviju.

Būs liegti šo valstu uzņēmumu kravu autopārvadājumi uz Eiropas Savienību.

Krievijas kuģi nevarēs piekļūt Eiropas Savienības ostām.

Pilnībā aizliegs visu veidu Krievijas ogļu importu, kas būs spēkā no augusta.

Ar sankcijām palielina spiedienu pret Vladimira Putina režīmu, lai paātrinātu kara izbeigšanu Ukrainā.

Krievija un Ukraina ir gatavas turpināt sarunas

Krievija un Ukraina ir gatavas turpināt sarunas.

Tomēr procesu ietekmē šausminošās ainas, kas pavērās Bučā pēc Krievijas karaspēka padzīšanas.

Tā ziņo kāda Turcijas amatpersona.

Strīdus jautājumu vidū esot Donbasa un Krimas statuss, kā arī drošības garantijas.

Nākamās sarunu kārtas norises datums vēl nav noteikts.

Turcija ir uzņēmusies vidutāja lomu šajās miera sarunās.

Turpina palielināties preču un pakalpojumu vidējās cenas

Turpina palielināties preču un pakalpojumu vidējās cenas.

Salīdzinot ar februāri, martā cenas pieauga par 3,3%.

Gada laikā cenas palielinājās par 11,5%.

Gada laikā visbūtiskākais sadārdzinājums ir siltumam un gāzei.

Ar transportu saistīto preču un pakalpojumu cenu pieaugumu ietekmēja stipri dārgāka degviela.

Reģistrētā bezdarba līmenis martā nav mainījies

Reģistrētā bezdarba līmenis martā nav mainījies.

Tas bija 6,8%.

Pēc vairāku mēnešu pārtraukuma Latvijā saslimstība ar Covid 19 ir zemāka nekā vidēji Eiropas Savienībā

Pēc vairāku mēnešu pārtraukuma Latvijā saslimstība ar Covid 19 ir zemāka nekā vidēji Eiropas Savienībā.

Aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāja vēl 960 cilvēkiem, miruši 3 inficēti cilvēki.

Visvairāk slimo Daugavpilī, Preiļu un Alūksnes novadā.

Nedaudz palielinājās to inficēto cilvēku skaits, kuri ārstējas slimnīcā.

Šonedēļ atklāta multimediālā izstāde “Neredzamās dzīves”

Nebijis notikums Latvijas kultūras dzīvē ir šonedēļ atklātā multimediālā izstāde “Neredzamās dzīves”.

Tās centrā ir stāsts par cilvēkiem ar redzes traucējumiem.

Izstāde iekārtota tā, lai to varētu izbaudīt arī vājredzīgi un neredzīgi cilvēki.

Laika ziņas

Sestdiena Latvijā būs mākoņaina, brīžiem skaidrosies.

Pa laikam nokrišņi, iespējams pērkona negaiss.

Atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

Pūtīs mērens dienvidrietumu, dienvidu vējš.

Piekrastē vējš būs stiprāks un brāzmains.

Nakts sākumā brāzmas jūras piekrastē līdz 20 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -1 līdz 3 grādiem, dienā no 5 līdz 10 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti