Vēl 322 Covid-19 saslimšanas
Vakar Latvijā reģistrēti 322 saslimšanas ar Covid-19 gadījumi.
Saņemta informācija par astoņu ar bīstamo slimību inficētu cilvēku nāvi.
Vakar Latvijā veikti 5226 Covid-19 testi. Pozitīvi bijuši 6,2%.
Vakar slimnīcās ievietoti 58 Covid-19 pacienti. Kopējais šo slimnieku skaits palielinājies līdz 757.
72 pacientiem ir smaga slimības gaita.
Vakcīnu saņēmuši 713 cilvēki
Vakar Latvijā pret Covid-19 vakcinēti 713 cilvēki - pirmo poti saņēmuši 710, bet otro – trīs cilvēki.
Brīvdienās vakcinācijas tempi parasti ir lēnāki.
Tas tāpēc, ka vakcinācijas vietas pārsvarā organizē darbu tā, ka lielāku daļu vakcīnu izmanto darba dienās.
Nākamajā nedēļā Latvijā pret Covid-19 plānots vakcinēt vismaz vidēji divarpus tūkstošus cilvēku dienā.
Tā informē Veselības ministrijā.
Šīs nedēļas vakcinācijas plāns esot izpildīts.
Vidējais nedēļas temps ir bijis vairāk nekā plānotie 2000 iedzīvotāji dienā.
Skolās saslimšanas uzliesmojumu nav
Divu nedēļu laikā, kopš darbojas “Drošās skolas” princips, uzliesmojumi skolās nav atklāti.
Tomēr atsevišķi saslimšanas gadījumi, veicot iknedēļas testēšanu, atklāti pedagogu vidū.
Igaunijā deviņi sasirgušie miruši
Lietuvā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu apstiprināta 390 cilvēkiem, miruši seši Covid-19 inficētie.
Igaunijā 1321 jauns saslimšanas gadījums un 9 sasirgušie miruši.
ASV jauns palīdzības plāns
ASV Senāts pieņēmis 1,9 triljonu dolāru palīdzības plānu, lai palīdzētu amerikāņiem jaunā koronavīrusa pandēmijas krīzē.
Šis ir jau trešais ASV palīdzības plāns kopš pandēmijas sākuma.
Tas paredz lielākajai daļai amerikāņu izmaksāt vienreizēju pabalstu 1400 dolāru apmērā.
Izraēlā mazina ierobežojumus
Izraēlā šodien atkal atvērti restorāni un kafejnīcas.
Skolās atgriezušies septīto līdz devīto klašu skolēni.
Šis ir trešais posms cīņā ar pandēmiju ieviesto ierobežojumu atvieglošanā.
Restorānos iekštelpās apkalpos tikai apmeklētājus ar "zaļajām pasēm".
Tās apliecina, ka persona ir vakcinējusies pret jauno koronavīrusu vai izslimojusi to.
Pārējos apmeklētājus apkalpos āra terasēs.
Lielbritānijā mācīsies klātienē
Lielbritānijā skolēni Anglijā no rītdienas atgriezīsies skolās, lai turpinātu mācības klātienē.
Skolu atvēršana ir pirmais solis Lielbritānijas valdības plānā pakāpeniski atvieglot ierobežojumus, kas noteikti cīņā ar jauno koronavīrusu.
Vidusskolām un koledžām ļauts atsākt darbu klātienē vairākos posmos, lai visiem skolēniem būtu iespējams vairākas reizes veikt Covid-19 testus.
Dailalama saņem pirmo poti
Tibetas garīgais līderis Dalailama vakar saņēmis pirmo poti pret Covid-19 vīrusu.
Viņš aicinājis arī pārējos, kuriem tas ir iespējams, vakcinēties.

Dalailama Indijā saņēmis “Astra Zeneca” vakcīnas devu.
Šveicē referendums par sejas aizsegu liegumu
Šveicē šodien notiek referendums, jeb tautas nobalsošana par sejas aizsegu aizliegšanu.
Lai gan piedāvātais teksts nepiemin islāmu, ierosinājuma autori no galēji labējās „Šveices Tautas partijas” neslēpj, ka šis priekšlikums lielākoties ir domāts, lai aizliegtu musulmaņu sieviešu sejas aizsegus.
Pāvests turpina vizīti Irākā
Romas katoļu baznīcas pāvests Francisks svētdien turpina savu vizīti Irākā.
Tā ir pirmā reize, kad katoļu baznīcas galva ir ieradies oficiālā vizītē šajā Tuvo Austrumu zemē.
Kristieši ir ļoti cietuši no ilgstošas karadarbības šajā reģionā.
Tādēļ Franciska galvenais mērķis ir pievērst uzmanību šīs kopienas situācijai.
Laika ziņas
Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā būs mākoņains laiks, brīžiem skaidrosies.
Daudzviet sniegs, vietām puteņos.
Atsevišķos posmos būs slideni ceļi un var veidoties sniega sanesumi!
Mērens R, ZR vējš, piekrastē līdz 12, brāzmās 19 m/s, jūras piekrastē nakts pirmajā pusē līdz 22 m/s.
Gaisa temperatūra -2…-7, Kurzemes piekrastē -1...-3.
Rīt būs mākoņains laiks, dienas laikā mākoņu daudzums samazināsies.
Vietām snigs.
Atsevišķos posmos būs slideni ceļi!
Mērens ZR, Z vējš, no rīta piekrastē brāzmās līdz 15 m/s.
Gaisa temperatūra +1…-4.
Rīgā būs mainīgs mākoņu daudzums.
Naktī un rīt no rīta snigs, nakts pirmajā pusē puteņos.
R, ZR vējš 7-12, brāzmās līdz 18 m/s; nakts otrajā pusē jau mērens ZR, Z vējš.
Gaisa temperatūra naktī un rīt dienā -1…-3.
Laika prognoze – otrā.