Ziņas vieglajā valodā 7. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 7. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 7. aprīlīAgnese Vasermane

    Ārkārtējo situāciju pagarina līdz 12. maijam

    Ārkārtējo situāciju Latvijā pagarinās vēl par mēnesi.

    Tā otrdien, 7. aprīlī, nolēma valdība.

    Ārkārtas situācija Latvijā ir pagarināta līdz 12.maijam.

    Ārkārtējās situācijas laikā valstī ir dažādi ierobežojumi.

    Piemēram, nenotiek pasākumi ar daudz cilvēkiem.

    Ārkārtējo situāciju ieviesa, lai ar Covid-19 nesaslimtu pārāk daudz cilvēku reizē.

    Lidosta "Rīga" atlaidīs apmēram 500 cilvēku

    Lidostā "Rīga" no darba plāno atlaist apmēram 500 cilvēku.

    Tā ir gandrīz puse darbinieku.

    Lidostā patlaban strādā 1200 cilvēku.

    Koronavīrusa krīzes dēļ Rīgas lidostā ir atcelta lielākā daļa lidojumu.

    Ar lidmašīnām pārvadā tikai kravu.

    Pa retam ar lidmašīnu no ārvalstīm atved mājās arī Latvijas iedzīvotājus.

    Šogad lidostai „Rīga” bija lieli plāni – atjaunot lidmašīnu skrejceļu un ierīkot modernas gaismas.

    Šos plānus koronavīrusa krīzes dēļ atcēla.

    Latvijā Covid-19 apstiprina vēl 6 cilvēkiem; kopā 548 saslimušie

    Pirmdien analīzēs koronavīrusu Latvijā atklāja sešiem cilvēkiem.

    Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

    Tas ir mazākais atklāto saslimšanu skaits vienā dienā kopš marta vidus.

    Kopumā Latvijā koronavīruss ir atklāts vairāk nekā piecsimt cilvēkiem.

    Vairāk nekā puse no viņiem dzīvo Rīgā.

    Sešpadsmit cilvēku no Covid-19 ir izārstējušies.

    Latvijā 2000 bērnu nav iespējas mācīties

    Apmēram 2000 skolēnu Latvijā nevar mācīties.

    Viņiem trūkst datoru vai nav interneta.

    Problēmas ar datoriem ir, piemēram, dažās daudzbērnu ģimenēs.

    Dzīvoklī ir divi datori, bet jāmācās pieciem bērniem.

    Šobrīd visā Latvijā mācības notiek attālināti.

    Skolas un augstskolas koronavīrusa izplatības dēļ ir slēgtas.

    Centralizētos eksāmenus mēģinās neatcelt

    Centralizētos eksāmenus mācību gada beigās mēģinās neatcelt.

    Tā otrdien, 7. aprīlī, sacīja izglītības ministre Ilga Šuplinska no Jaunās konservatīvās partijas.

    Taču eksāmeni varētu būt citādāki nekā ierasts.

    Iespējams, centralizētie eksāmeni notiks internetā.

    Lēmumu par centralizēto eksāmenu norisi sola paziņot pēc pāris dienām.

    Pārcelta dāņu tenisistes Karolīnas Vozņacki atvadu spēle

    Uz rudeni pārcelta dāņu tenisistes Karolīnas Vozņacki atvadu spēle.

    Vozņacki vairs profesionāli tenisu nespēlēs.

    Viņa vēlas vairāk laika pavadīt ar ģimeni.

    Vozņacki 18.maijā bija plānota spēle ar tenisisti Serēnu Viljamsu.

    Viljamsa ir Vozņacki draudzene.

    Visas biļetes uz šo spēli ir pārdotas.

    Jaunais (pārceltās) spēles datums vēl nav noteikts.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti