Ziņas vieglajā valodā 6. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 6. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 6. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Darbosies kafejnīcu āra terases

No piektdienas, 7. maija, būs atvērtas kafejnīcu, bāru un restorānu āra terases.

Tajās apkalpos cilvēkus līdz pulksten deviņiem vakarā.

Ārā pasniegs ēdienus, dzērienus un arī alkoholu.

Cilvēkiem būs jāievēro dažādi drošības noteikumi.

Pie viena galda drīkstēs atrasties ne vairāk kā desmit cilvēki no divām mājsaimniecībām.

Turklāt pieaugušie pie viena galda drīkst būt četri.

 

Cels pabalstus par bērniem

No nākamā gada ģimenes saņems lielāku valsts pabalstu par katru bērnu.

To atbalstīja Saeimas deputāti.

No nākamā gada par vienu bērnu ģimenei maksās 25 eiro, par diviem bērniem 100 eiro, bet par trīs bērniem 225 eiro.

Par katru nākamo bērnu pabalsts būs 100 eiro.

 

Aizdomas par naudas šķērdēšanu "Rīgas mežos"

Rīgas dome vērsīsies tiesībsargājošajās iestādēs par uzņēmuma "Rīgas meži" revīzijā atklātajiem pārkāpumiem.

Revidenti atklāja, ka uzņēmuma vadība rīkojusies nesaimnieciski ar rīdzinieku naudu.

Tūkstošiem eiro iztērēti par ēku "Zaļā klase", kas ierīkota medību vajadzībām.

Nesaimnieciski darbojusies kokzāģētava "Norupe". Tajā kvalitatīva koksne pārdota kā brāķis.

 

Covid-19 Latvijā turpina izplatīties

Salīdzinājumā ar pārējo Eiropu Latvijā Covid-19 saslimstības rādītājs pasliktinās.

Latvijā ir astotā augstākā saslimstība Eiropas valstu vidū.

Aizvadītajā diennaktī atklāti 773 jauni Covid-19 gadījumi.

12 saslimušie miruši.

Diennaktī veica nepilnus 24 tūkstošus testu, un pozitīvi bija 3,2%.

Slimnīcās patlaban ārstējas 663 pacienti, bet 81 ir smaga slimības gaita.

 

Iespēja pierakstīties Covid-19 potes saņemšanai

Pašlaik vietnē „manavakcina.lv” brīvas ir ap 11 000 pieraksta vietu uz Covid-19 vakcīnām tuvāko trīs nedēļu laikā.

Šīs brīvās vietas ir 35 vakcinācijas vietās visā Latvijā – gan lielajos centros, gan arī ārstniecības iestādēs.

Piektdien, 7. maijā, vakcinācija notiks 14 vakcinācijas centros visā Latvijā.

Vakcinācija šajos centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta vietnē “manavakcina.lv” vai pa tālruni 8989

 

Japānā iedzīvotāji aicina atcelt olimpiskās spēles

Japānā dienas laikā 50 tūkstoši cilvēku parakstīja aicinājumu atcelt Tokijas olimpiskās spēles.

Japānā pieaug saslimušo skaits ar Covid-19 jaunajiem paveidiem.

Vairākās vietās Japānā noteikta ārkārtējā situācija.

Cilvēki uzskata, ka Tokijas olimpiskās spēles nav iespējams aizvadīt drošā vidē.

Patlaban Covid-19 vakcīnu saņēmuši vien 2% no visiem Japānas iedzīvotājiem.

Tokijas olimpiskās spēles paredzētas no 23. jūlija līdz 8. augustam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti