Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 6.jūlijāPārsla Saktiņa

     

    Aicina atsaukties Valka-Rīga-Valmiera-Valka 26. jūnija reisa pasažierus

    Slimību profilakses un kontroles centrs atkārtoti aicina pasažierus, kuri 26. jūnijā brauca ar autobusu maršrutos Valka-Rīga-Valmiera-Valka, sazināties ar centra speciālistiem.

    Autobusā atradās Covid-19 slimnieks.

    Līdz šim centram piezvanījuši 22 pasažieri.

    Zināms, ka šajā maršrutā brauca 109 cilvēki.

    Covid-19 atklāj vēl trīs cilvēkiem

    Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti trīs jauni ar Covid-19 saslimuši cilvēki.

    Divi reģistrēti Rīgā, bet viens Ogres novadā.

    Divi no saslimušajiem kontaktējušies ar cilvēkiem, kas atbraukuši no ārzemēm.

    Kuldīgas novadā - pirmais Āfrikas cūku mēra gadījums mājas cūkām

    Kuldīgas novada Gudenieku pagastā konstatēts šogad pirmais Āfrikas cūku mēra gadījums mājas cūkām.

    Cūku novietnē Krauļos iznīcinās 31 cūku.

    Saimniecībā noteikta karantīna.

    Speciālisti tagad noskaidro, kā slimība iekļuva cūku fermā.

    Aicina netirgot “Talsu zivju kombināta” konservus

    Pārtikas un veterinārais dienests aicina netirgot uzņēmuma “Talsu zivju kombināts” ražotos zivju konservus.

    To izcelsme nav skaidra.

    Uzņēmumā arī atklāti būtiski pārkāpumi konservu ražošanā.

    Serebreņņikovs nepārsūdzēs tiesas spriedumu

    Slavenais režisors Kirils Serebreņņikovs nepārsūdzēs tiesas spriedumu.

    Maskavas tiesa režisoru atzina par vainīgu krāpšanā.

    Serebreņņikovam tiesa piesprieda nosacītu trīs gadu cietumsodu un apmēram 10 000 eiro soda naudu.

    Režisors visas apsūdzības noraida.

    Viņš uzskata, ka apsūdzēts, jo kritizējis Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu.

    Teātra un kino režisors Kirils Serebreņņikovs. 2020. gada 26. jūnijs.

    Indija - trešā Covid-19 vissmagāk skartā valsts pasaulē

    Indija kļuvusi par trešo Covid-19 vissmagāk skarto valsti pasaulē.

    Visvairāk saslimušo ir Amerikas Savienotajās Valstīs un Brazīlijā.

    Indijā ar Covid-19 inficēti 700 000 cilvēku.

    Vissmagāk skartas ir blīvi apdzīvotās pilsētas - galvaspilsēta Deli un Mumbaja.

    Lai gan inficēto ir ļoti daudz, no Covid-19 nomirušo ir mazāk nekā citās pandēmijas smagāk skartajās valstīs.

    Parīzē atkal atvērts Luvras muzejs

    Parīzē no pirmdienas, 6. jūlija, atkal atvērts Luvras muzejs.

    Covid-19 pandēmijas dēļ muzejs bija slēgts gandrīz četrus mēnešus.

    Cilvēku interese par muzeju ir liela.

    Biļetes cilvēki izpirka ļoti ātri.

    Tūristu iecienītās vietas Parīzē lēnām atsāk darbu.

    Atvērts ir Eifeļa tornis.

    Nākamnedēļ darbu plāno atsākt Parīzes Disnejlenda.

    Juris Kronbergs

    Miris dzejnieks Juris Kronbergs

    Pēc smagas slimības pirmdien, 6. jūlijā, Stokholmā nomira dzejnieks Juris Kronbergs.

    Kronbergs rakstīja dzeju un tulkoja gan latviešu, gan zviedru valodā.

    Juris Kronbergs ir saņēmis balvu arī par mūža ieguldījumu literatūrā.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti