Ziņas vieglajā valodā 5.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5.oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 5.oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Sestdien Latvijā notiks Saeimas vēlēšanas

Sestdien, 6.oktobrī, Latvijā notiks Saeimas vēlēšanas.

Vēlēšanu iecirkņus atvērs pulksten septiņos no rīta.

Nobalsot varēs līdz astoņiem vakarā.

Partijas priekšvēlēšanu reklāmām kopumā iztērējušas vairāk nekā divus miljonus eiro.

Taču iztērētā nauda nepārsniedz atļauto daudzumu.

Tā informē Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs.

Visvairāk naudas reklāmām iztērējusi partija „Saskaņa”.

Tai seko Zaļo un zemnieku savienība, "Jaunā Vienotība" un "Attīstībai/Par!".

 

 

Nobela Miera prēmiju piešķir aktīvistiem par cīņu pret seksuālo vardarbību

Nobela miera prēmija šogad piešķirta diviem cilvēkiem.

Viens ir ārsts no Kongo Demokrātiskās Republikas Deniss Mukvege.

Viņš palīdz cilvēkiem, kas cietuši no seksuālas vardarbības.

Otra ir Nadia Murada no Irākas.

Viņa cīnās, lai nenotiktu seksuāla vardarbība kara zonās.

Nobela miera prēmijai šogad bija izvirzīti vairāk nekā trīssimt kandidātu – gan cilvēki, gan organizācijas.

Attēlā Nadia Murada un Deniss Mukvege
Attēlā Nadia Murada un Deniss Mukvege

 

"Toyota” atsauc vairāk nekā 2,4 miljonus automobiļu

Automašīnu ražotājs "Toyota” atsaucis vairāk nekā 2,4 miljonus automobiļu.

Šīm mašīnām konstatētas tehniskas problēmas, kas var novest pie avārijas.

Vairāk nekā miljons šo automobiļu atrodas Japānā.

Problēma rodas brīdī, kad mašīna nespēj pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu.

Šādā situācijā mašīna var apstāties un uz ceļa notiek avārija.

 

 

Šonedēļ Āfrikas cūku mēris atklāts sešām mežacūkām

Pirmo reizi vīruss atklāts mežacūkai Jelgavas novada Vilces pagastā.

Cūku mēris šonedēļ atklāts arī Saldus novadā, Auces novadā, Rēzeknes novadā un Talsu novadā.

Līdz ar to slimība šogad atklāta jau 750 mežacūkām Latvijā.

 

 

Atklāta atjaunotā Kultūras ministrijas ēka

Piektdien atklāta atjaunotā Kultūras ministrijas ēka.

Ministrijas ēkai atjaunota fasāde, kāpnes un nojume, atjaunoti arī logi.

Kultūras ministrija atrodas Rīgā, Krišjāņa Valdemāra ielā pretī Mākslas muzejam.

Šogad Kultūras ministrijas ēkai aprit 145 gadi.

To projektējis Heinrihs Šēls.

Viņš bija viens no Rīgas ievērojamākajiem 19.gadsimta arhitektiem.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti