Ziņas vieglajā valodā 5.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 5. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Likvidēts purva ugunsgrēks Mazsalacas novadā

Šodien nodzēsts ugunsgrēks Mazsalacas novada Ramatas pagastā.

Šis ugunsgrēks izcēlās jūlija beigās.

Uguns dega aptuveni 240 hektāru platībā.

Izdedzis Saklaura jeb Oļļas purvs.

Ugunsgrēks izcēlās pēc zibens spēriena.

Tā uzskata Valsts meža dienestā.

Šonedēļ izcēlās ugunsgrēks arī Salas novada Gargrodes purvā.

Tur joprojām deg gan purvs, gan mežs.

Ugunsdzēsēji joprojām dzēš arī Valdgales kūdras purva un meža ugunsgrēku.

Tas izcēlās pirms trim nedēļām.

Šī ugunsgrēka platība ir vairāk nekā tūkstoš hektāru.

 

Sodos par radaru fiksētiem pārkāpumiem iekasē 7 miljonus eiro

Kopš šā gada sākuma soda naudās no šoferiem iekasēti gandrīz septiņi miljoni eiro par fotoradaru fiksētajiem pārkāpumiem.

Tā ziņo policija.

Šobrīd uz Latvijas ceļiem ir gan pārvietojami, gan nepārvietojami fotoradari.

Tie fiksē momentus, kad mašīnas pārkāpj atļauto braukšanas ātrumu.

Kopumā uz Latvijas ceļiem ir izvietoti 84 stacionāri jeb nepārvietojami fotoradari un 12 pārvietojami fotoradari.

 

Rīgā notiek vairāk darījumu ar dzīvokļiem

No šā gada aprīļa līdz jūnijam pieaudzis darījumu skaits ar īres dzīvokļiem Rīgā.

Tomēr maksa par dzīvokļa īrēšanu nav būtiski mainījusies.

Šādi ir uzņēmuma „Ober-Haus” dati.

Pēdējo mēnešu laikā pieaudzis darījumu skaits ar dārgiem dzīvokļiem, kuru īres maksa mēnesī ir lielāka par 900 eiro.

Dārgus dzīvokļus vēlējušies īrēt gan ārvalstnieki, gan Latvijas iedzīvotāji.

Šobrīd īres maksa par divu istabu dzīvokli Rīgas centrā ir no 320 eiro līdz 650 eiro mēnesī.

Rīgas klusajā centrā un vēstniecību rajonā divistabu dzīvokļa īre ir no 480 līdz 1000 eiro mēnesī.

Daudz cilvēku vēlas īrēt dzīvokli Pļavniekos, Purvciemā, Āgenskalnā, Teikā, Imantā un Ziepniekkalnā.

Šajos rajonos īres maksa par divistabu dzīvokli ir no 260 eiro līdz 500 eiro mēnesī.

Taču Rīgā dzīvokli iespējams īrēt arī par simt līdz 250 eiro mēnesī.

 

Šveicē lidmašīnas avārijā gājuši bojā 20 cilvēki

Šveicē notikusi Otrā pasaules kara laika lidmašīnas avārija.

Gājuši bojā 20 cilvēku.

Negadījums notika kalnos – Šveices Alpos.

Lidmašīna ietriecās zemē ar lielu ātrumu gandrīz vertikālā stāvoklī.

Šī lidmašīna bija būvēta 1939.gadā.

Tā piederēja ar Šveices gaisa spēkiem saistītam uzņēmumam.

Šis uzņēmums piedāvā lidojumus ar vairākām ļoti senām lidmašīnām.

Antīkos lidaparātus vada ilgus gadus strādājuši un pieredzējuši piloti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti