Ziņas vieglajā valodā 5. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 5. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

VDK dokumentus varētu publiskot internetā

Bijušās Valsts drošības komitejas dokumenti jāpublisko internetā.

Tā uzskata deputāti no Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas.

Tomēr vēl jādomā, kurus dokumentus kurā laikā internetā rādīt.

Dokumentus varētu izvietot Nacionālā arhīva un Latvijas Vēstures institūta interneta vietnēs.

Dokumentiem klāt jāliek zinātnieku paskaidrojumi. Tā uzskata deputāti.

 

Daļa bezdarbnieku ilgstoši meklē darbu

Ceturtā daļa bezdarbnieku Latvijā nevar atrast darbu ilgāk par gadu. Šādi ir Nodarbinātības aģentūras dati.

Tāpēc valsts meklē jaunas iespējas palīdzēt šiem cilvēkiem.

Visbiežāk cilvēki nevar dabūt darbu, jo viņiem ir pārāk zema izglītība un trūkst darba prasmju.

Taču darba atrašanai traucē arī dažādas atkarības, veselības problēmas un invaliditāte.

Lai palīdzētu bezdarbniekiem, Latvijā sākas informatīva kampaņa „Bezdarbs nav bezdarbība”.

 

Pagarina pieteikšanos skolēnu e-kartei

Vecāki var pieteikt skolēna e-karti internetā līdz 9.septembrim. Tā ziņo uzņēmums "Rīgas satiksme".

Līdz ar to pagarināts pieteikšanās termiņš.

Uzņēmums aicina vecākus pieteikuma aizpildīšanu neatstāt uz pēdējo brīdi.

Uzrakstot pieteikumu pēc 9.septembra, skolēnu e-kartes nenogādās skolā.

Tad pēc e-kartēm vajadzēs iet uz kādu no „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centriem.

Pieteikumu skolēna e-kartes izgatavošanai var aizpildīt portālā „www.eriga.lv".

 

Zviedrijā neizlēmuši ir ceturtā daļa vēlētāju

Ceturtā daļa Zviedrijas iedzīvotāju vēl nezina, par ko balsos vēlēšanās.

Parlamenta vēlēšanas Zviedrijā notiks svētdien, 9.septembrī.

Tiesības piedalīties Zviedrijas vēlēšanās ir apmēram 7,5 miljoniem cilvēku.

Vairākām partijām Zviedrijā ir līdzīgs cilvēku atbalsts. Par to liecina aptaujas.

 

Sevastova spēlēs ar Viljamsu

Anastasija Sevastova
Anastasija Sevastova

Latvijas tenisiste Anastasija Sevastova ASV čempionāta pusfinālā spēlēs ar slaveno amerikāņu tenisisti Serēnu Viljamsu.

Sevastova ar Viljamsu spēlēs pirmo reizi.

Sevastova ir 18.vietā pasaulē, bet Viljamsa ir 26. labākā tenisiste pasaulē.

Viljamsa kādu laiku tenisu nespēlēja, jo viņai pagājušajā gadā piedzima bērns.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti