Ziņas vieglajā valodā 5. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 1 mēneša.

Ziņas vieglajā valodā 5. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 5. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Lieldienās biežāk pārkāpti ierobežojumi 

Lieldienu brīvdienās Covid-19 dēļ ieviestie drošības pasākumi pārkāpti biežāk nekā parasti.

Policija konstatēja arī rupjus pārkāpumus.

Āgenskalnā 50 jaunieši bija sarīkojuši nelegālu ballīti.

Policija noskaidroja, ka uz ballīti tirgotas arī biļetes par 15 eiro.

Biļešu tirgotājs ar visu naudu pazudis.

Viņu meklē policija.

Bet visiem ballītes dalībniekiem tagad jāmaksā sodanauda no 100 līdz 1000 eiro.

 

Lielajos vakcinācijas centros turpinās potēšana pret Covid-19

Šodien turpinājās cilvēku vakcinācija pret Covid-19 lielajos vakcinācijas centros.

Veselības ministrija informē, ka kopumā vismaz vienu vakcīnu saņēmuši gandrīz 8% pieaugušo.

Tie ir 121 868 cilvēku.

 

Latvijā Covid-19 infekciju apstiprina vēl 119 cilvēkiem

Vakar atklāja vēl 119 jaunus Covid-19 gadījumus.

Trīs saslimušie miruši.

Pārbaudīja 3139 cilvēku, un pozitīvi bija 3,8% testu.

Slimnīcās patlaban ārstējas 713 Covid-19 pacienti.  85 ir smaga slimības gaita.

 

Citviet Eiropā pieaug saslimšana ar Covid-19 

Lietuvā ar koronavīrusu inficējušies vēl 600 cilvēki, četri saslimušie miruši.

Igaunijā aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 383 jauni Covid-19 gadījumi un miruši 9 cilvēki.

Eiropā ar Covid-19 saslimušo skaits turpina pieaugt.

Polijā katru dienu reģistrē aptuveni 30 tūkstošus inficēto.

Lieldienu brīvdienās daudz saslimušo Polijā nonākuši slimnīcās. Vietām aizņemtas visas Covid-19 pacientiem paredzētās gultas.

 

Navaļnijs stipri saaukstējies un viņam ir drudzis

Cietumā ieslodzītais Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs ir stipri saaukstējies un viņam ir drudzis.

To viņš raksta vietnē "Instagram".

Navaļnijs trešdien sāka badastreiku, jo cietumā nesaņem pienācīgu mediķu aprūpi.

Navaļnijs cieš no spēcīgām muguras sāpēm, kas izraisa kāju nejūtību.

Taču cietuma ārsts izsniedzis viņam tikai pretsāpju zāles.

 

Maskava atkal brīdina par spriedzi Austrumukrainā

Krievija šodien atkal brīdināja par pieaugošo spriedzi Austrumukrainā.

Tas noticis pēc ziņām par kāda bērna nogalināšanu ciematā netālu no frontes līnijas.

Bērna nāvē Krievija vaino Ukrainas armiju.

Taču vietējie mediji ziņo, ka bērns gājis bojā zemē ieraktas mīnas sprādzienā.

Pēdējā laikā Rietumu valstīs satraukums par situāciju Austrumukrainā ir būtiski pieaudzis.

 

Putins paraksta likumu, kas ļauj viņam prezidenta krēslā palikt līdz 2036. gadam

Krievijas prezidents Vladimirs Putins šodien parakstījis likumu, kas ļauj viņam palikt amatā līdz 2036. gadam.

Putinam patlaban ir 68 gadi.

Viņa pretinieki saka, ka parakstītais likums ļaus Putinam Kremlī palikt "uz mūžu".

 

Mazturīgajiem rīdziniekiem par divām bezmaksas ēdināšanas vietām vairāk

Mazturīgajiem rīdziniekiem tagad ir par divām bezmaksas ēdināšanas vietām vairāk.

Siltu ēdienu maznodrošinātie vai trūcīgie rīdzinieki var saņemt arī Ķengaragā - Maskavas ielā 250A un Slokas ielā 33 - Āgenskalnā.

Kopumā siltu ēdienu par brīvu iespējams dabūt 13 vietās.

 

Brīvdienās dzēsti 59 kūlas ugunsgrēki

Lieldienu brīvdienās ugunsdzēsēji dzēsa 59 kūlas ugunsgrēkus.

Lielākais bija Daugavpils novada Salienas pagastā, kur dega 5 hektāri pērnās zāles.

Kopumā šogad reģistrēti jau 266 pērnās zāles degšanas gadījumi.

 

Laika ziņas

Otrdien Latvijā gaidāms mākoņains, vietām skaidrosies.

Naktī daudzviet, dienā austrumos slapjš sniegs, sniegs, arī lietus.

Atsevišķos posmos ceļi var būt slideni.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš 5-10 metri sekundē, brāzmās līdz 15-17 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī -2…+2 grādi, dienā +4…+7 grādi.

Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Pa laikam nokrišņi: slapjš sniegs, sniegs, dienā arī lietus.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš 5-10 metri sekundē, dienā brāzmās līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī ap 0, dienā +5…+7 grādi.

Laika tips otrais - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti