Ziņas vieglajā valodā 4.novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 4.novembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 4.novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijas svarcēlāja Koha izcīnīja bronzas medaļu pasaules čempionātā

Rebeka Koha
Rebeka Koha

Latvijas svarcēlāja Rebeka Koha svētdien, 4.novembrī, izcīnīja bronzas medaļu pasaules čempionātā.
20 gadus vecā Koha kopā pacēla 227 kilogramus.
Tas ir arī viņas pašas personīgais rekords.

Pirmo vietu pasaules čempionātā ieguva svarcēlāja no Taivānas.
Otro vietu ieguva svarcēlāja no Ķīnas.

Arī pagājušajā gadā Koha pasaules čempionātā izcīnīja bronzas medaļu.

Aizejošā Saeima kopumā sanāca uz 188 sēdēm

Nākamnedēļ notiks jaunās Saeimas pirmā sēde.
Bet esošā Saeima sanāca kopumā uz 188 sēdēm.
Saeima pieņēma gandrīz tūkstoš likumus.
Tas ir vairāk nekā vēl iepriekšējā Saeima.
Sēdēs visbiežāk uzstājās deputāti Ivars Zariņš no „Saskaņas”, Valdis Kalnozols no Zaļo un Zemnieku savienības un Artuss Kaimiņš no partijas “KPV LV”.

Plūdos Sicīlijā gājuši bojā 10 cilvēki  

Plūdos Itālijas reģionā Sicīlijā gājuši bojā desmit cilvēku.
Vēl vairāki cilvēki ir pazuduši.
Tā ziņo Itālijas glābšanas dienesti.
Stiprā lietus dēļ Itālijā pārplūdusi neliela upe, kas atrodas netālu no Palermo pilsētas. Upe appludinājusi kādu māju.
Visi šīs mājas iedzīvotāji gāja bojā.
Vētras Itālijas ziemeļos izpostījušas arī vairākus mežus.

Anglijā negadījumā pilsētas svētkos cietuši bērni  

Pilsētas svētku laikā notika negadījums Anglijas pilsētā Vokingā.
Astoņi bērni nokrita no piepūšamā slidkalniņa un guva dažādas traumas.
Bērnus aizveda uz slimnīcu.
Piepūšamais slidkalniņš bija deviņus metrus augsts.
Šis negadījums notika īsi pirms svētku salūta Vokingas parkā.
Salūtu gatavojās skatīties 12 000 cilvēku.
Negadījuma dēļ salūts tika atcelts.

 Notika labdarības koncerts “Atver savu sirdi”

Svētdien, 4.novembrī, Rēzeknes kultūras namā notika labdarības koncerts "Atver savu sirdi".

Šī koncerta laikā savākto naudu ziedos Rēzeknes un Rēzeknes novada bērniem ar īpašām vajadzībām.

Koncertu rīkoja biedrība "Eņģeļi ar mums".
Šajā biedrībā apvienojušās Rēzeknes novada ģimenes, kurās aug bērni ar īpašām vajadzībām.
Cilvēki palīdz viens otram, kā arī rīko dažādus pasākumus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti