Ziņas vieglajā valodā 4. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 4. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 4. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Amatu zaudē "Tet" vadītājs Juris Gulbis

Amatu piektdien, 4. decembrī, zaudēja telekomunikāciju uzņēmuma "Tet" vadītājs Juris Gulbis.

Viņš uzņēmumu vadīja 14 gadus.

Uzņēmuma akcionāri uzskata, ka Gulbis nevar vadīt uzņēmumu reputācijas risku dēļ.

Gulbis ir iesaistīts kriminālprocesā.

Viņam ir uzrādītas apsūdzības digitālās televīzijas ieviešanas lietā.

Neatkarīgie izmeklētāji pārkāpumus Gulbja rīcībā neatrada.

Veikalos brīvdienās atļaus tirgot tikai noteiktās preces

Piektdien, 4. decembrī, veikalos bija vairāk cilvēku nekā parasti.

Cilvēki pirka preces, kuras valdība aizliedza tirgot brīvdienās.

Tirgotājiem piektdien, 4. decembrī, vēl nebija skaidrs, ko brīvdienās drīkstēs tirgot.

Valdība tikai vēlā pēcpusdienā precizēja atļauto preču sarakstu.

Valdība piektdien, 4. decembrī paziņoja, ka brīvdienās tomēr varēs tirgot auto piederumus, e-talonus, žurnālus un avīzes.

Pārvadājumi aizliegti arī uz Lietuvu; ministrs neapmierināts

Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) ir neapmierināts ar to, ka no pirmdienas aizliegti pasažieru pārvadājumi uz Lietuvu.

Par aizliegumu piektdien, 4. decembrī, paziņoja epidemiologi.

Lietuvā ir ļoti daudz saslimušo ar Covid-19.

Covid-19 dēļ starptautiskie pasažieru pārvadājumi ir aizliegti uz piecām valstīm.

Linkaits saka, ka Eiropas Komisija varētu sodīt Latviju par starptautisko pārvadājumu ierobežošanu.

Latvijā 686 jauni Covid-19 gadījumi; Lietuvā - skaits pārsniedz 2000

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 686 Covid-19 gadījumus.

Septiņi saslimušie miruši.

Lietuvā piektdien, 4. decembrī, Covid-19 gadījumu skaits pārsniedz divarpus tūkstošus (2514), un 26 inficētie miruši.

Igaunijā - 470 jauni Covid-19 gadījumu, divi cilvēki miruši.

Lielbritānijā sāks vakcinēt pret Covid-19

Lielbritānijā otrdien sāksies cilvēku vakcinēšana pret jauno koronavīrusu.

Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons to dēvē par lielāko vakcinācijas kampaņu Lielbritānijas vēsturē.

Lielbritānija izmantos ASV un Vācijas farmācijas uzņēmumu izstrādāto vakcīnu.

Eiropas Savienība patlaban vēl vērtē šo vakcīnu.

Austrijā - masveida Covid-19 pārbaudes

Austrijā sāk masveida Covid-19 pārbaudes.

Varasiestādes vēlas atrast un izolēt daudzus Covid-19 inficētos, kuriem nav simptomu.

Taču daudzi zinātnieki to kritizē.

Ātro testu rezultāti var būt kļūdaini.

Turklāt negatīvi Covid-19 testi mudinās cilvēkus pulcēties un nedomāt par drošību.

Šveicē atļauj darboties slēpošanas kūrortiem

Šveices valdība Ziemassvētku brīvdienās atļāvusi darboties slēpošanas kūrortiem.

Kūrortos jāievēro stingrie ierobežojumi, kas noteikti cīņai ar jaunā koronavīrusa pandēmiju.

Eiropas valstīm atšķiras viedoklis par to, vai ļaut slēpošanas kūrortiem darboties Ziemassvētku laikā.

Cilvēki var masveidā doties atpūsties uz kūrortiem un tas veicinās Covid-19 izplatīšanos.

"TTT Rīga" Eirolīgas pamatturnīrā zaudē titulētajai UGMK

Latvijas sieviešu basketbola klubs "TTT Rīga" piektdien, 4. decembrī, zaudēja.

Eirolīgas pamatturnīra trešajā spēlē Latvijas basketbolistes ar 71:104 piekāpās Krievijas klubam Jekaterinburgas UGMK.

Tas nozīmē, ka TTT Rīga zaudējušas visās trīs Eirolīgas pamatturnīra spēlēs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti