Ziņas vieglajā valodā 3.novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3.novembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 3.novembrī.
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Šogad Latvijas 55 reizes pārspēti dienas siltuma rekordi  

Šogad Latvijā pārspēti ļoti daudz siltuma rekordu.
Par to liecina Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra dati.

Pēdējais rekords sasniegts piektdien, 2.novembrī, Kolkā.
Termometrs siltākajā dienas laikā 2.novembrī rādīja +15 grādus.
Visvairāk augstākās gaisa temperatūras rekordu pārspēts augustā, septembrī un oktobrī.
Šī gada rekordu skaits ir lielākais kopš 2015.gada.

Sākas NATO mācības

Vairākās vietās Latvijā sestdien, 3.novembrī, sākās NATO mācības.
Karavīri trenējas Alūksnes novada Alsviķu pagastā, Daugavpilī, Kuldīgā, Lielvārdē, kā arī Ventspils novada Vārves pagastā.

Karavīri ir no dažādām valstīm, ne tikai Latvijas.
 Kopumā ir 1300 karavīru – no Albānijas, Čehijas, Itālijas, Polijas, Kanādas, Slovākijas, Slovēnijas un Spānijas. Šo kaujas grupu Latvijā vada Kanāda.

 Partiju “Gods kalpot Rīgai” turpinās vadīt Ameriks  

Partiju "Gods kalpot Rīgai!" turpinās vadīt šīs partijas līdzšinējais priekšsēdētājs Andris Ameriks.
Viņš ir arī Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks. Šodien notika partijas „Gods kalpot Rīgai” kongress.

Ameriku partijas vadītāja amatā pārvēlēja vienbalsīgi – visi sanākušie cilvēki balsoja par viņu, neviens nebija pret.

Rīgā ugunsgrēkā četri bojāgājušie

Pagājušajā naktī Rīgā notika traģisks ugunsgrēks.
Tajā gāja bojā četri cilvēki.
Ugunsgrēks izcēlās ap pusnakti.
Tas notika koka mājā ar 2 stāviem.
Dega šīs mājas otrā stāva dzīvoklis un bēniņi.
Sešus cilvēkus no degošās mājas izdevās izglābt.

Šogad kopumā ugunsgrēkos Latvijā gājuši bojā 63 cilvēki.

Rīgā atver jaunu ģimenes atbalsta centru

Rīgā, Mārupes ielā sestdien, 3.novembrī, atvērts jauns atbalsta centrs ģimenēm "Tilts".
Tur ģimenes var saņemt dažāda veida atbalstu, piemēram, psihologa konsultāciju.

Ģimenes varēs piedalīties arī dažādās mācībās.
Jaunā centra galvenais mērķis ir palīdzēt ģimenēm, kuras pieņēmušas bez vecākiem palikušus bērnus.
Tātad palīdzību varēs saņemt gan esošās, gan topošās audžuģimenes, viesģimenes, aizbildņi un adoptētāji.

Jaunā atbalsta centra vadītājs ir Kaspars Prūsis.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti