Ziņas vieglajā valodā 31.augustā

Ziņas vieglajā valodā 31.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 31.augustāAgnese Vasermane

    Nacionālā bibliotēka svin 100 gadu jubileju

    Latvijas Nacionālā bibliotēka sestdien svin 100 gadu jubileju. Visu dienu bibliotēkā notika dažādi pasākumi. Daudz cilvēku piedalījās ekskursijās pa bibliotēkas ēku, aprunājās ar bibliotēkas direktoru Andri Vilku, kā arī klausījās diskusijas un svētku koncertus. Svētku pasākumi Nacionālajā bibliotēkā turpinās līdz pulksten deviņiem vakarā.

    Partiju "Vienotība" turpinās vadīt Ašeradens 

    Partiju „Vienotība” turpinās vadīt Arvils Ašeradens. Partijas biedri kongresā viņu sestdien pārvēlēja „Vienotības” priekšsēdētāja amatā. Viņš bija vienīgais kandidāts uz „Vienotības” vadītāja amatu. „Vienotība” ir viena no apvienības „Jaunā Vienotība” partijām. No šīs partijas nāk Latvijas premjerministrs Krišjānis Kariņš.

    Lielbritānijā protestē pret lēmumu apturēt parlamenta darbību

    Tūkstošiem cilvēku sestdien piedalījās protestos dažādās Lielbritānijas pilsētās. Cilvēkiem nepatīk britu premjerministra Borisa Džonsona lēmums ilgi apturēt britu parlamenta darbu. Cilvēki uzskata, ka tāpēc Lielbritānija nevarēs labi sagatavoties, lai izstātos no Eiropas Savienības. Protesti sestdien notika Londonā, Mančestrā, Jorkā un citur. Apmēram divdesmit cilvēku rīkoja šādu protestu arī Rīgā.

    Spēcīga vētra tuvojas Amerikai

    Pie Amerikas ir izveidojusies spēcīga vētra. Šai vētrai dots arī vārds, un to sauc par „Dorianu”. Vēja ātrums vētrā sasniedz 60 metrus sekundē. Spēcīgā vētra varētu sasniegt Ameriku svētdien vakarā. Floridas un Džordžijas štatu vadītāji aicina cilvēkus sagatavoties vētras postījumiem, sagādāt mājās ēdienu un ūdeni.

    Rīgā koncertē grupa "Instrumenti"

    "Daugavas" stadionā Rīgā sestdien notiek grupas „Instrumenti” koncerts. Uz to varētu ierasties vairāki tūkstoši cilvēku. Grupā „Instrumenti” spēlē un dzied mūziķi Jānis Šipkēvics, Reinis Sējāns un Gatis Zaķis. Grupa „Instrumenti” ir ieguvusi vairākas balvas. Pirms „Instrumentiem” uz skatuves kāps dziedātāja Aminata.

    Laika prognoze

    Naktī uz svētdienu Latvijā būs mainīgs mākoņu daudzums bez nokrišņiem. Daudzviet veidosies migla, kurā redzamība būs 500-1000 metru. Dienā svētdien daļēji mākoņains laiks, bez nokrišņiem. Dienvidaustrumu, dienvidu vējš 2-7 metri sekundē. Gaisa temperatūra naktī uz svētdienu +8…+13°, svētdien dienā +22…+27°.

    Rīgā naktī uz svētdienu un svētdien dienā mainīgs mākoņu daudzums. Bez nokrišņiem. Dienvidaustrumu, dienvidu vējš 2-7 metri sekundē. Gaisa temperatūra naktī Rīgā +13…+15°, svētdien dienā +25...+27°. 

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti