Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ādažu bāzē dienošam karavīram konstatēts Covid-19

Ādažu bāzē dienošam karavīram ceturtdien atklāta saslimšana ar Covid-19. To aģentūrai LETA apliecināja Aizsardzības ministrijā.

Vairāki saslimušā dienesta biedri atrodas pašizolācijā. 

Armija kopā ar mediķiem mēģina noskaidrot, kā karavīrs saslima.

Latvijā miris viens ar Covid-19 inficētais

Latvijā pagājušajā diennaktī miris viens ar Covid-19 saslimušais. Mirušais bija vecuma grupā no 90 līdz 95 gadiem. Viņš iepriekš tikās ar radinieku, kurš atgriezies no ārvalstīm. Tādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

Pagājušajā diennaktī pārbaudīti pusotrs tūkstotis cilvēku. Atklāti trīs jauni Covid-19 saslimšanas gadījumi – Jūrmalā, kā arī Gulbenes un Ādažu novadā.

Latvijā situācija ar Covid-19 ir samērā mierīga. Tā norāda Slimību profilakses un kontroles centrā.

Daudzviet citur pasaulē situācija ievērojami pasliktinās.

Arī Latvijā rudenī saslimstība ar Covid-19 varētu pieaugt. Tā uzskata Slimību profilakses un kontroles centra epidemiologs Jurijs Perevoščikovs.

Viņš norāda, ka vēsākā laikā cilvēki arvien vairāk uzturēsies iekštelpās - tur vīruss izplatās labāk.

Igaunijā pagājušajā diennaktī atklāti 13 jauni Covid-19 saslimšanas gadījumi.

Arī Lietuvā atklāti 13 saslimušie.

Latvijā otrajā ceturksnī IKP samazinājies par 9,8%

Latvijas ekonomikas kritums Covid-19 uzliesmojuma laikā nebija tik liels, kā iepriekš paredzēja. Martā, aprīlī un maijā Latvijas ekonomika samazinājusies par 9,8%. Tādi ir Centrālās statistikas pārvaldes ātrā novērtējuma dati.

Visvairāk krīze skārusi pakalpojumu nozares. Citas nozares jau sākušas atkopties. Tomēr atkopšanās gaidāma ilga.

Citur Eiropā valstu ekonomikas sarukušas vairāk.

Latvijas Institūta direktora pienākumu izpildītājas amatā iecelta Šarlote Līduma

Par Latvijas Institūta direktora pienākumu izpildītāju iecelta Latvijas Institūta sabiedrisko attiecību speciāliste Šarlote Līduma.

Viņa šai amatā būs līdz jauna direktora apstiprināšanai.

Igaunijā veidos Valsts rezervju centru

Igaunijas valdība nolēmusi izveidot Valsts rezervju centru, lai krīzes gadījumā nodrošinātu iedzīvotāju apgādi ar nepieciešamākajām precēm.

Kā skaidroja ekonomikas un infrastruktūras ministrs Tāvi Āss, Igaunijā nav vienas iestādes, kas būtu atbildīga par drošu piegāžu garantijām.

Tādēļ ārkārtējās situācijas laikā vajadzīgo rezervju pietrūcis un nācies zaudēt daudz vairāk laika.

Lielbritānijā atliek Covid-19 ierobežojumu atvieglošanu

Lielbritānija piektdien atlika Covid-19 dēļ ieviesto ierobežojumu atvieglošanu.

Sestdien bija paredzēts ļaut atvērt kazino, boulinga centrus, slidotavas un citas vietas, kas saistītas ar paaugstinātu risku. Taču tagad šādu vietu atvēršana atlikta vismaz līdz 15. augustam.

Atlikta arī iecere atsākt priekšnesumus telpās, kā arī atļaut sporta pasākumus ar lielāku skatītāju skaitu. Par to pavēstīja premjerministrs Boriss Džonsons.

Kremlis pieprasa Baltkrievijai atbrīvot aizturētos krievu algotņus

Kremlis piektdien pieprasīja Baltkrievijai atbrīvot trešdien aizturētos 33 krievu algotņus.

Minska apgalvo, ka aizturētie ir Krievijas militārās kompānijas "Vagner" kaujinieki. Viņi esot gatavojušies Baltkrievijā veikt teroraktus.

Ukraina paziņoja, ka pieprasīs Baltkrievijai izdot 28 aizturētos. Viņi esot karojuši Ukrainas austrumos Maskavas atbalstīto kaujinieku grupējumos.

Līdz 2. augustam notiks festivāls "Komēta"

No 31. jūlija līdz 2. augustam Daugavgrīvas cietoksnī Rīgā notiks festivāls "Komēta".

Festivāls notiek jau piekto gadu

Šogad festivāla programma notiks uz trīs skatuvēm.

Festivāls piedāvā izbaudīt mūziku, dejošanu, lekcijas, darbnīcas, performances un sarunas.

Sākas Tērbatas ielas nedēļas nogales pasākumi

Piektdienas vakarā sākušies Tērbatas ielas nedēļas nogales pasākumi.

Pasākumu rīkotāji aicina apmeklētājus būt atbildīgiem, ievērot divu metru distanci un nedrūzmēties.

Sestdien gaiss iesils līdz +24 grādiem

Naktī Latvijā mainīgs mākoņu daudzums. Valsts austrumdaļā lietus, iespējams pērkona negaiss. Dažviet veidosies migla. Mērens ziemeļu, ziemeļrietumu vējš. Gaisa temperatūra: +9…+13 grādi, piekrastes rajonos +13…+17 grādi.

Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums. Vietām austrumos neliels, īslaicīgs lietus. Ziemeļu, ziemeļrietumu vējš 2-7 metri sekundē. Gaisa temperatūra: +19...+24 grādi, dažviet austrumos nebūs siltāks par +18 grādiem.

Rīgā mainīgs mākoņu daudzums. Rīt no rīta neliels, īslaicīgs lietus. Ziemeļrietumu, ziemeļu vējš 2-7 metri sekundē. Gaisa temperatūra: naktī +15…+17 grādi, dienā +19…+21 grāds.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti