Ziņas vieglajā valodā 30.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30.decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 30.decembrī
00:00 / 03:19
Lejuplādēt

 

 

Aļona Ostapenko uzvarēja spēcīgo amerikāņu tenisisti Serenu Viljamsu

Aļona Ostapenko
Aļona Ostapenko

Latvijas spēcīgākā tenisiste Aļona Ostapenko šodien uzvarēja spēcīgo amerikāņu tenisisti Serenu Viljamsu.

Viljamsa gadu nebija piedalījusies sacensībās, jo kļuva par māmiņu.

Šī bija viņas atgriešanās spēle.

Ostapenko kopš bērnības vēlējusies būt tāda kā Serēna. Tāpēc par spēli ir ļoti priecīga.

"Dod Pieci" stikla studijā atgriezīsies Pieci.lv dīdžeji

Rīt ap plkst. 12 Doma laukuma stikla studijā atkal atgriezīsies trīs Latvijas Radio jauniešu radiokanāla Pieci.lv dīdžeji.

Viņi nospēlēs simt pieprasītākās dziesmas labdarības maratonā «Dod Pieci!».

Akcijā šogad saziedoti vairāk nekā 358 000 eiro.

Nauda paredzēta palīdzībai vecākiem, kuri vēlas uzņemt bērnus no bērnunama.

 

Bāriņtiesas meklē mājas ap 300 bērniem

Patlaban arī bāriņtiesas meklē mājas ap 300 bērniem.

Visvairāk tās vajadzīgas bērniem Rīgas reģionā un Daugavpilī.

 

Irānā vairākas dienas notiek demonstrācijas 

Irānā jau vairākas dienas notiek demonstrācijas pret valdību, dzīves dārdzību un korupciju.

Policija daudzus protestētājus ir arestējusi.

Starptautiskā sabiedrība seko līdzi tam, kas notiek Irānā.

ASV brīdinājušas Irānas prezidentu nesākt represijas.

Irāna ASV atbalstu demonstrantiem nosaukusi par lišķīgu.

 

Krievijas tiesa atzīst par likumīgu Navaļnija nepielaišanu prezidenta vēlēšanām

Krievijas tiesa šodien atzina par likumīgu Kremļa opozīcijas politiķa Alekseja Navaļnija nepielaišanu prezidenta vēlēšanām 18.martā.

Navaļnijs pēc tiesas lēmuma pasludināšanas aicināja boikotēt vēlēšanas un 28. janvārī iziet ielās.

Tiesas lēmumu Navaļnijs pārsūdzēs Eiropas Cilvēktiesību tiesā.

Krievijā aizturēts Sanktpēterburgas lielveikala spridzinātājs

Krievijas drošības dienests aizturējis cilvēku, kas šonedēļ sarīkoja sprādzienu Sanktpēterburgas lielveikalā.

Bumba sprāga bagāžas glabāšanas kamerā pie lielveikala ieejas.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins nosauca šo sprādzienu par "teroristu uzbrukumu".

Sprādzienā cieta 13 cilvēki.

Atbildību par to uzņēmās džihādistu grupējums "Islāma valsts".

Laika ziņas 

Naktī gaisa temperatūra Latvijā pazemināsies līdz 0..-5 grādiem.

Vietām iespējams neliels sniegs.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 6-8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +1…-4 grādi, bet dienā -1…+3 grādi.

Rīgā dienā neliels sniegs, slapjš sniegs.

Ietves un brauktuves būs slidenas.

Gaisa temperatūra naktī 0…-2 grādi, dienā +1…+2 grādi.

Laika tips: otrais - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti