Ziņas vieglajā valodā 30. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 6 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 30. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijā atklāti vēl 284 Covid-19 gadījumi

Arī šodien Latvijā ļoti daudz jaunu Covid-19 gadījumu.

Atklāti vēl 284 inficēti cilvēki.

Gandrīz puse Rīgā.

Daudz saslimušo arī Daugavpilī.

Pieci Covid-19 slimnieki miruši.

Slimnīcās ievietoti vēl 20 ar Covid-19 saslimušie.

Covid-19 slimnieku kopējais skaits slimnīcās pietuvojies diviem simtiem.

Arī Lietuvā un Igaunijā saslimst arvien vairāk cilvēku.

Lietuvā Covid-19 atklāts vēl 735 cilvēkiem un septiņi cilvēki miruši.

Igaunijā apstiprināts 101 jauns inficēšanās gadījums.

 

Pašizolācijas sarakstā nav četras valstis

Ceļotājiem pašizolācija arī turpmāk nav jāievēro, atbraucot no Grieķijas, Somijas, Igaunijas un Norvēģijas.

Šajās valstīs Covid-19 saslimšana ir tikpat izplatīta kā Latvijā.

Citās valstīs saslimšanas līmenis ir augstāks.

Tāpēc atbraucot no citām valstīm, 10 dienas obligāti jābūt pašizolācijā.

Bet uz deviņām valstīm ceļojumi ir aizliegti.

 

Atver jaunas Covid-19 analīžu ņemšanas vietas

Rīgā atvērtas vēl piecas Covid-19 analīžu ņemšanas vietas.

Arī citās pilsētās atvērtas jaunas analīžu ņemšanas vietas.

Cilvēkiem, kas bez maksas vēlas veikt Covid-19 testu, ir vajadzīgs ārsta nosūtījums.

 

Bez iepriekšēja pieraksta pie ārsta doties nedrīkst

Uz ārstniecības iestādi vai pie ģimenes ārsta bez iepriekšēja pieraksta doties nedrīkst.

Cilvēkiem vispirms jāsazinās ar ārstniecības iestādi un jāsarunā vizīte.

Tas pasargās pacientus un mediķus no iespējamas saslimšanas ar Covid-19.

 

Aicina pārdomāt svētku svinēšanu ārpus mājas

Cilvēkus aicina rūpīgi pārdomāt svētku svinēšanu ārpus mājas.

Situācija ar Covid-19 kļūst aizvien sarežģītāka.

Lai nesaslimtu, ir jāizvairās no vietām, kur pulcējas daudz cilvēku.

No šodienas draugu un ģimenes lokā drīkst pulcēties ne vairāk kā desmit cilvēki.

Īpaši uzmanīgiem jābūt senioriem un cilvēkiem ar hroniskām slimībām.

Vecākiem jāskaidro bērniem, cik ļoti liela nozīme šobrīd ir katra atbildībai ne tikai sevis, bet arī pārējo veselības dēļ.

 

Pie Turcijas krastiem notikusi spēcīga zemestrīce

Spēcīga zemestrīce šodien notika Egejas jūrā pie Turcijas krastiem.

Cietusi Turcijas kūrortpilsēta Izmira.

Pilsētā sabrukušas mājas.

Bojā gājuši cilvēki.

Ir daudz cietušo.

Zemestrīce skāra arī Grieķijas Samas salu.

Arī Samas salā ir cietušas mājas.

Divi cilvēki gājuši bojā.

Turcijas un Grieķijas valdības sola palīdzēt viena otrai.

 

Baltkrievijā turpinās protesti

Baltkrievijā arī šodien no darba atlaida streikotājus.

Aleksandrs Lukašenko pavēlēja policijai apspiest opozīcijas protestus.

Lukašenko izteicās ļoti skarbi.

Viņš teica, ka pienācis laiks būt stingrākiem pret protestētājiem.

Lukašenko arī teica, ka neatkāpsies, jo prezidents nekad nebēg.

Opozīcija mudina savus atbalstītājus turpināt protestus.

Opozīcija uzskata, ka Lukašenko ir nobijies.

 

Laika ziņas

Sestdien Latgalē iespējams īslaicīgs lietus.

Naktī daudzviet būs bieza migla.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī -1…+4 grādi, austrumos un līča piekrastē +4…+8 grādi.

Dienā +9…+12 grādi.

Rīgā bez nokrišņiem.

Lēns vējš, naktī un no rīta migla.

Gaisa temperatūra Rīgā naktī +5…+6 grādi, dienā +10…+12 grādi.

Laika tips: 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti