Ziņas vieglajā valodā 30. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 30. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Burovs paliek Rīgas mēra amatā

Oļegs Burovs paliks Rīgas mēra amatā.

Viņš ir no partijas „Gods kalpot Rīgai”.

Šonedēļ notika Rīgas domes sēde.

Tajā balsoja par Burova atcelšanu no amata.

Sēde bija ļoti ilga – līdz pagājušās nakts vidum.

 

Gājienā dodas dzīvnieku aizstāvji

Gājiens dzīvnieku aizstāvēšanai no kažokādu industrijas, Rīgā 30.11.2019.
Gājiens dzīvnieku aizstāvēšanai no kažokādu industrijas, Rīgā 30.11.2019.

Rīgā notika dzīvnieku tiesību aktīvistu gājiens.

Gājiena dalībnieki aicināja aizliegt kažokzvēru audzēšanu Latvijā.

Gājienu organizēja biedrība "Dzīvnieku brīvība".

Gājiena nosaukums un galvenais sauklis bija "Kažokādas pagātnē!".

Līdzīgi gājieni laiku pa laikam notiek arī citur pasaulē.

Latvijā ir apmēram 20 fermas, kurās audzē lapsas, ūdeles un šinšillas.

 

Darbu sāks jaunā Eiropas Komisija

1.decembrī sāks strādāt jaunā Eiropas Komisija.

Šonedēļ Eiropas Parlaments apstiprināja jauno Eiropas Komisijas sastāvu.

No Latvijas Eiropas Komisijā strādās Valdis Dombrovskis.

Viņš atbildēs par ekonomiku cilvēku labā.

Komisijas prezidente būs Urzula fon der Leiena.

 

Albānijā pabeidz glābšanas darbus pēc zemestrīces

Albānijā beigušies glābšanas darbi pēc zemestrīces. 

Stipra zemestrīce Albānijā notika pirms četrām dienām.

Šajā zemestrīcē gāja bojā 50 cilvēku.

Daudzi cilvēki joprojām ārstējas slimnīcā.

Zemestrīcē Albānijā sabruka arī divi tūkstoši māju.

Tādēļ tūkstošiem cilvēku palikuši bez pajumtes un dzīvo skolu sporta zālēs.

 

Nacionālajā teātrī jauna izrāde

Nacionālajā teātrī būs jauna izrāde par redzīgu zēnu, kurš piedzimis neredzīgiem vecākiem.

Izrādi sauc "Puika, kurš redzēja tumsā".

Zēns savā ģimenē ir īpašs. Viņš neredzīgo pasaulē ir vienīgais, kurš redz.

Zēnam kļūst grūti, kad jāsāk iet skolā.

Šīs izrādes režisors ir Valters Sīlis.

Lugu sarakstīja Rasa Bugavičute-Pēce.

Pirmo reizi šo izrādi Nacionālajā teātrī varēs noskatīties trešdien, 4.decembrī.

 

Latvijā snieg

Naktī uz 1.decembri Latvijā daudzviet slapjš sniegs, sniegs.

Vietām austrumu daļā sniega sega pieaugs par 6-8 cm.

Snigšanas laikā redzamība būs pasliktināta, un ceļi būs slideni.

Svētdien dienā mainīgs mākoņu daudzums.

Vidzemē atsevišķos rajonos slapjš sniegs, sniegs.

Gaisa temperatūra šonakt 0…-5°, rīt dienā -1…+4°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti