Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 30. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 30. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 30. jūlijāDace Simanoviča

 

 

Latvijā atgriežas olimpiskie čempioni

Latvija sagaida mājās 3x3 olimpiskos čempionus

Šodien Latvijā atgriezās olimpiskie čempioni – 3pret3 basketbolisti.

Basketbolisti Edgars Krūmiņš, Agnis Čavars, Kārlis Pauls Lasmanis un Nauris Miezis Tokijas olimpiskajās spēlēs finālā pārspēja Krievijas Olimpiskās komitejas komandu.

Līdz ar to latvieši kļuva par pirmajiem olimpiskajiem čempioniem šajā sporta veidā.

Dzimtenē atgriezās arī pārējā komanda: viņu treneri Raimonds Feldmanis un Dāvis Feikners, arī fizioterapeits Oskars Urbanovičs.

Sportistus sagaidīja daudz līdzjutēju.

Ne visi varēja būt lidostā, tāpēc daļa sportistus sveica goda brauciena laikā.

Tajā basketbolisti ar kabrioletiem devās no lidostas līdz Zaķusalai.

 

Pieaug saslimstība ar Covid-19

Turpina pieaugt atklāto Covid-19 gadījumu skaits.

Latvijā reģistrēti 82 jauni inficētie.

Saņemti ziņojumi par diviem mirušajiem.

Arī kaimiņvalstīs infekcijas izplatība pieaug.

Lietuvā atklāti vēl 346 jauni gadījumi, bet Igaunijā 197.

Abās kaimiņvalstīs mirušo saistībā ar Covid-19 nav.

 

Nevakcinētajiem pašizolācija būs jāievēro, atgriežoties arī no Lietuvas un Igaunijas

Pašizolācija pret Covid-19 nevakcinētajiem būs jāievēro pēc ieceļošanas no 19 Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas valstīm.

Šajā sarakstā atkal nonāk Lietuva un Igaunija.

 

Latvijā pusaudžus pret Covid-19 vakcinēs arī ar "Moderna" vakcīnu

Latvijā 12 līdz 17 gadus vecus pusaudžus pret Covid-19 sāk vakcinēt ar ražotāja "Moderna" vakcīnu.

Līdz šim to lietoja tikai pieaugušajiem un pusaudžus potēja tikai ar "Pfizer" ražotajām vakcīnām.

 

Valdība atbalsta loterijas rīkošanu, lai veicinātu vakcināciju pret Covid-19

Lai veicinātu vakcināciju pret Covid-19, rīkos loteriju.

Tādu likumprojektu atbalstīja valdība.

Naudas balvu fonds būs 720 000 eiro.

Tas tāpēc, lai mudinātu vakcinēties tos, kuri vēl nav izlēmuši.

Eksperti satraucas, ka arī nākotnē var nākties sabiedrībai aktuālus jautājumus risināt ar naudas palīdzību.

 

Latvijā mājas cūkām atklāj Āfrikas cūku mēri

Latvijā reģistrēts šogad pirmais Āfrikas cūku mēra uzliesmojums mājas cūkām.

Slimību atklāja divām cūkām Ventspils novada Vārves pagastā, saimniecībā "Oši".

Novietnē nāksies likvidēt vairāk nekā 1700 cūku.

Izmeklēšana, kurā skaidros, kā slimība nokļuva novietnē, ilgs vēl vairākas dienas.

 

Japānā jauns Covid-19 saslimušo rekords

Japānas galvaspilsētā Tokijā ārkārtas stāvokli pagarinās līdz augusta beigām.

Tokijā šobrīd notiek vasaras olimpiskās spēles, bet Japānas premjers saka, ka tas vīrusa izplatību neietekmē.

Skeptiķi brīdina, ka šādu sporta svētku laikā ir grūti pārliecināt iedzīvotājus ievērot piesardzību.

 

Autobusa avārijā netālu no Berlīnes ievainoti 19 cilvēki

 

Autobuss šodien noskrēja no šosejas un apgāzās uz sāniem.

Tas bija ceļā no Belgradas uz Stokholmu.

Pasažieru vidū ir dažādu valstu pilsoņi.

Avārijas cēlonis vēl nav zināms.

 

Vēl 60 "Frontex" darbinieki ieradušies palīdzēt Lietuvai nelegālās migrācijas ierobežošanā

Lietuvā šodien ieradās papildspēki no Eiropas Savienības robežsardzes aģentūras.

Vēl 60 darbinieku palīdzēs uz Lietuvas Baltkrievijas robežas.

Tur pēdējā laikā būtiski pieaug nelegālo migrantu skaits.

 

Laika ziņas

Sestdien Latvijā būs mainīgs mākoņu daudzums.

Naktī pa laikam līs, Latvijas ziemeļu daļā – stipri, iespējams arī pērkona negaiss.

Latgalē lielākoties sauss laiks.

Naktī diezgan stiprs un brāzmains dienvidrietumu, rietumu vējš.

Nakts otrajā pusē vējš pakāpeniski pierims.

Gaisa temperatūra naktī +14…+19 grādi, dienā +21…+26 grādi.

Rīgā naktī brīžiem līs, iespējams pērkona negaiss.

Gaisa temperatūra naktī +16…+18 grādi, dienā +24...+25 grādi.

Laika tips 3. – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt