Ziņas vieglajā valodā 3. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Vērtēs Ikšķiles un Tīnūžu pagasta iekļaušanu Ogres novadā

Satversmes tiesa izvērtē Ikšķiles pilsētas un Tīnūžu pagasta pievienošanu Ogres novadam.

Ikšķili un Tīnūžus Ogres novadam paredzēts pievienot pēc novadu maiņas Latvijā.

To rosināja reģionālo lietu ministrs Juris Pūce no partijas "Attīstībai/Par".

Šis ir jau otrais šāds pieteikums tiesā.

Visticamāk, tiesai drīz būs jālemj par vēl vairāku pašvaldību pieteikumiem, kam nepatīk jaunā kārtība.

 

Pēdējo dienu var pieteikties studijām Latvijas augstskolās

Šodien pēdējo dienu var pieteikties studijām Latvijas augstskolās.

To var izdarīt portālā "latvija.lv".

Līdz šim saņemti vairāk nekā 10 000 studiju pieteikumu.

Visvairāk cilvēku vēlas studēt Latvijas Universitātē, Rīgas Tehniskajā universitātē un Latvijas Lauksaimniecības universitātē.

Šajās augstskolās kopā saņēma lielāko daļu jeb septiņus tūkstošus pieteikumu.

 

Latvijā Covid-19 atklāj vēl trim cilvēkiem

Covid-19 Latvijā vakar atklāja trim cilvēkiem.

Visi iepriekš bija satikušies ar citiem Covid-19 slimniekiem.

Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Igaunijā vakar atklāja vienu Covid-19 saslimšanas gadījumu, bet Lietuvā atkal saslimušo skaits ir lielāks.

Tur atklāja desmit jaunus saslimušos.

 

Turcijā stingrāk kontrolēs sociālos medijus

Turcijas valdība varēs stingrāk kontrolēt sociālos medijus.

To nosaka jauns likums.

Šo likumu vērtē pretrunīgi.

Cilvēktiesību aktīvisti bažījas par vārda brīvības ierobežošanu Turcijā.

Vārda brīvība nozīmē, ka cilvēks var paust savu viedokli.

Jaunais likums dod arī lielākas iespējas Turcijas prezidentam Redžepam Tajipam Erdoganam apklusināt viņa kritiķus.

 

Lielbritānijā ieviesīs jaunus Covid-19 testus 

Lielbritānijā nākamnedēļ ieviesīs jaunus Covid-19 testus.

To rezultāti būs zināmi ļoti ātri – pusotras stundas laikā.

Jauno analīžu veidu ieviesīs slimnīcās, aprūpes namos un laboratorijās.

Patlaban Lielbritānijā lielākā daļa Covid-19 testu rezultātu ir zināmi 24 stundu laikā.

Lielbritānijā ar koronavīrusu ir inficējušies vairāk nekā 300 000 cilvēku.

 

Melburnā Covid-19 dēļ ieviesīs stingrus ierobežojumus

Austrālijas pilsētā Melburnā Covid-19 izplatības dēļ ieviesīs stingrus ierobežojumus.

Slēgs daudzus uzņēmumus, veikalus, arī krogus un viesnīcas.

Melburna ir otra lielākā pilsēta Austrālijā.

Tā atrodas Viktorijas štatā jeb apgabalā.

Viktorijas štata vadītājs aicina visus cilvēkus pēc iespējas strādāt no mājām.

Būs atvērti tikai pārtikas veikali, benzīntanki, aptiekas un pasts.

Pagājušajā naktī Viktorijas štatā nomira 13 cilvēku ar Covid-19.

 

Medijs: Bijušais pāvests Benedikts ir smagi slims

Bijušais Romas Katoļu baznīcas pāvests Benedikts ir smagi slims.

Tā vienam no Vācijas laikrakstiem paziņoja Benedikta biogrāfijas autors.

Biogrāfija ir dzīves apraksts.

Bijušajam pāvestam šobrīd ir 93 gadi.

Benedikts negaidīti paziņoja par savu atkāpšanos no pāvesta amata 2013.gadā.

Kopš tā laika viņš ir reti parādījies sabiedrībā.

 

Hokeja komandai «Rīgas Dinamo» pievienojas kanādietis Elliss 

Hokeja komandā Rīgas "Dinamo" ir jauns spēlētājs.

Komanda noslēdza līgumu ar kanādiešu aizsargu Morganu Ellisu.

Viņš ir 28 gadus vecs.

Iepriekšējā sezonā Elliss spēlēja hokeja klubā "Soči".

Pirms tam viņš spēlēja arī Vācijā, Zviedrijā un Amerikā.

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijas rietumu un centrālajos rajonos brīžiem lietus.

Vietām iespējama migla, dūmaka.

Rīt dienā mākoņains laiks, brīžiem debesis skaidrosies.

Priekšpusdienā rietumu un centrālajos rajonos lietus, pēcpusdienā līs centrālajos un austrumu rajonos.

Pūtīs lēns vējš ar ātrumu 2-5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt +13…+17 grādu, rīt dienā +16…+21 grāds, austrumu rajonos līdz +27 grādiem.

Rīgā šonakt un rīt dienā gaidāms lietus, debesis mākoņainas. Lēns vējš 2-5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +15…+17 grādi, rīt dienā +18…+20 grādi.

Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti