Ziņas vieglajā valodā 3. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 3.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Maskavā protestos 600 aizturēto

Krievijas galvaspilsētā Maskavā sestdien, 3. augustā, notiek protesti.

Tajos dalībnieki pieprasa brīvas Maskavas domes vēlēšanas.

Cilvēki līdzīgi protestēja arī pirms nedēļas.

Toreiz bija daudz aizturēto.

Maskavas varas iestādes protesta akcijai nedeva atļauju.

Tomēr tūkstošiem cilvēku izgāja ielās.

Sestdien policija aizturējusi jau 600 cilvēku.

Oficiāli tiek ziņots par mazāku skaitu aizturēto.

SVF izpilddirektora amatam virza Georgijevu

Par Starptautiskā Valūtas fonda izpilddirektori varētu kļūt Kristalina Georgijeva no Bulgārijas.

Viņa ir Pasaules Bankas izpilddirektore.

Par Georgijevas kandidatūru vienojās Eiropas Savienības finanšu ministri.

Lemšanā nebija vienprātības.

Vai Georgijevu apstiprinās, vēl nav zināms.

Viņas vecums neatbilst fonda noteiktajām prasībām.

Daļa Futbola federācijas valdes locekļu prasa Gorkša atkāpšanos

Lielākā daļa Latvijas Futbola federācijas valdes locekļi pieprasa organizācijas prezidenta Kaspara Gorkša atkāpšanos.

Pati federācija pārmetumus noraida.

Valdes locekļi satraukti par Latvijas futbola nākotni.

Federācija uzsver, ka uzticētos uzdevumus pilda un pārmetumi nav patiesi.

Kaspars Gorkšs
Kaspars Gorkšs

Smaiļotājs Akmens izcīna zelta medaļu U-23 pasaules čempionātā

Latvijas smaiļotājs Roberts Akmens sestdien, 3. augustā, Rumānijā izcīnīja zelta medaļu.

Viņš piedalījās pasaules čempionāta sacensībās vecumā līdz 23 gadiem.

Akmens veica 200 metru garu distanci.

Otrajā vietā palika Ukrainas sportists Ivans Semikins.

Trešo vietu ieguva Bartošs Grabovskis no Polijas.

Septiņās sabiedriskā transporta vietās Rīgā uzstādīti elektroniskie tablo

"Rīgas satiksme" septiņās sabiedriskā transporta pieturās ierīkojusi elektroniskos tablo.

Līdz gada beigām kopumā paredzēti 15.

Šobrīd tie ir "13.janvāra ielas" pieturā uz un no centra, arī pieturās "Mežciems", "Merķeļa iela", "Valsts arhīvs" un dažās citās.

Informāciju elektroniski liek tajās vietās, kur ir visvairāk pasažieru un pilsētas viesu.

Tas izmaksā no tūkstoš līdz divarpus tūkstošiem eiro.

Dārgāk ir tajās vietās, kur nav elektrības.

Brīvdabas muzejā notiek amatniecības festivāls

Latvijas Brīvdabas muzejā šajās brīvdienās notiek mūsdienu amatniecības festivāls.

Muzejā pulcējas 150 dažādi amatu meistari.

Meistari ir no Latvijas un arī citām valstīm.

Viesi ieradušies, piemēram, no Azerbaidžānas, Gruzijas, Ķīnas un Lietuvas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti