Ziņas vieglajā valodā 28.jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28.jūlijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 28.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Nākamgad atjaunos Rīgas–Jūrmalas veloceļu

Nākamgad atjaunos Rīgas–Jūrmalas veloceļu.
Šāds plāns ir kūrorta pilsētas pašvaldībai.
Ceļš ir sliktā stāvoklī.

Atsevišķiem posmiem gan būs nepieciešams būvprojekts.
Tādējādi pilnīgi visu neatjaunos nākamā gada laikā.

Latvijā diennakts laikā 3 noslīkušie  

Latvijā diennakts laikā noslīka 3 cilvēki.
Viņi rīkojās pārgalvīgi vai pārvērtēja savas spējas.
Tā apgalvo glābēji un mediķi.

Viņi atgādina par drošību un piesardzību karstajā laikā.

“Positivus” notika bez būtiskiem starpgadījumiem

Mūzikas festivāls „Positivus” notika bez būtiskiem starpgadījumiem.
Tā norāda mediķi un policijas pārstāvji.
Neatliekamās palīdzības dienests slimnīcā nogādāja 9 cilvēkus.
Lielākoties tas saistīts ar pārmērīgu alkoholu asinīs.

Tāpat atsevišķos gadījumos bija nelielas traumas.
Savukārt likumsargi fiksēja gadījumus saistībā ar narkotikām.
Taču kopumā festivālu policija raksturoja kā mierīgu.

Navaļnijs nogādāts slimnīcā  

Krievijas opozīcijas līderi Alekseju Navaļniju nogādāja slimnīcā.
Viņam pirmo reizi sākās alerģiska reakcija.

Politiķi nogādāja no kameras uz terapijas nodaļu.

Viņam piesprieda mēneša arestu par aicinājumu uz protestiem.
Tie notika sestdien, 27.jūlijā, Maskavā.

To laikā aizturēja vairāk nekā 1000 aktīvistu.

Viņi pulcējās pie galvaspilsētas mērijas.
Nesankcionētas akcijas saistītas ar gaidāmajām Maskavas domes vēlēšanām.

Tām nereģistrē neatkarīgus kandidātus.
Pret to iebilda protesta akcijā.

Krievijas reakciju kritizēja Eiropas Savienība.

Tā norādīja uz nesamērīgu spēku pret cilvēku vārda brīvību.

Honkongā atkal notiek protesti

Honkongā atkal izcēlās sadursmes starp protestētājiem un policiju.
Tajās cieta cilvēki.
Likumsargi pielietoja arī asaru gāzi.

Demonstrācijas notika netālu no Ķīnas pārstāvniecības biroja.
Cilvēki protestos prasīja demokrātiskas reformas.

Tāpat viņi sagaida izmeklēšanu par policijas vardarbību pret aktīvistiem.
Sabiedrības neapmierinātība un protesti Honkongā norisinās jau vairākas nedēļas.

Irāna: ES misija kuģu aizsardzībai Persijas līcī ir provokācija

Eiropas valstu kuģu aizsardzības spēki Persijas līcī ir provokācija.
Tā uzskata Irānas valdība.
Kopīgu misiju šajos ūdeņos ierosināja Lielbritānija.
Tā plāno kuģu tranzītu aizsardzību.

Savukārt Teherānas skatījumā par drošību jārūpējas reģiona valstīm.

Latvijas sportists – otrais pasaules čempionāta motokrosa blakusvāģu posmā

Latvijas sportists - otrais pasaules čempionāta motokrosa blakusvāģu posmā.

Šāds panākums kantētājam Kasparam Stupelim un nīderlandiešu pilotam Etjēnam Baksam.

Tādējādi viņi nostiprināja vadību kopvērtējumā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti