Ziņas vieglajā valodā 26.septembrī

Ziņas vieglajā valodā 26.septembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 26.septembrīPārsla Saktiņa

Latvijā 29 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 29 jauni Covid-19 gadījumi.
Gandrīz visi ir saistīti ar iepriekšējās dienās konstatēto vīrusa izplatību uzņēmumos ”Kuldīgas tekstils” un Forevers”, un izglītības iestādēs.
Jaunu slimnīcā ievietotu pacienu ar Covid-19 nav.
Patlaban slimnīcā ārstējas pieci Covid-19 pacienti, visi ar vidēji smagu slimības gaitu.
Lietuvā ar jauno koronavīrusu inficējušies vēl 111 cilvēki, bet Igaunijā - 47 cilvēki.

Gaujas aizsargdambja stiprināšanai izsludina ārkārtas situāciju

Ādažu, Carnikavas, Garkalnes un Saulkrastu novadu Civilās aizsardzības komisija izsludina ārkārtas situāciju Gaujas aizsargdambja stiprināšanai.
Aizsargdambis var daļēji iekrist Gaujā jau šoziem.
Tāpēc krasts jānostiprina jau šoruden.
Cilvēkus aicina netuvoties Gaujas krastam un ievērot piesardzību.

Apmaksātas studijas Vidzemes Augstskolā piešķir 8 Baltkrievijas pilsoņiem

Apmaksātas studijas Vidzemes Augstskolā piešķirtas astoņiem Baltkrievijas pilsoņiem.
Augstskolā atklāj, ka interese par iespējām studēt bija liela un atlase bija stingra.
Šobrīd Baltkrievijas pilsoņi kārto dokumentus ieceļošanai Latvijā.
Vidzemes Augstskola baltkrievu studijas apmaksās no saviem līdzekļiem.
Tā būs palīdzība Baltkrievijas tautai.

Baltkrievijā turpinās protesti

Arī sestdien, 26.septembrī, Baltkrievijas pilsētās norit plašas protesta akcijas.
Minskā notika sieviešu maršs.
Drošībnieki arī šodien aizturēja daudzus protestētājus.
Aizturēti aptuveni 100 cilvēku, tai skaitā trīs žurnālistes.
Aizturēti arī mūziķi, kas līdzās gājiena maršrutam sākuši dziedāt pazīstamo Viktora Coja dziesmu "Pārmaiņas!", kas kļuvusi par Baltkrievijas protestētāju himnu.
Cilvēki Baltkrievijā turpina izrādīt savu neapmierinātību ar līdzšinējā prezidenta Aleksandra Lukašenko varu.

Ukrainā militārās lidmašīnas avārijā 26 bojāgājušie

Ukrainā cilvēki sēro par militārās lidmašīnas katastrofā bojā gājušajiem.
Lidmašīna avarēja piektdien, 25.septembrī.
Bojā gāja 26 cilvēki, bet viens izdzīvoja.
Lidmašīnā atradās militārās universitātes kursanti un virsnieki.
Katastrofas cēlonis vēl nav noskaidrots.
Ukrainas prezidents uzdevis pārbaudīt visu Bruņoto spēku militāro tehniku.

Grieķijā pie Atēnām plosās ugunsgrēks

Grieķijā pie Atēnām plosās ugunsgrēks.
Tas izcēlies mežainā apvidū.
Ar liesmām cīnās vairāk nekā pustūkstotis ugunsdzēsēju.
Uguni dzēš arī no gaisa ar speciāliem helikopteriem un lidmašīnām.
Ugunsdzēsēju darbu apgrūtina spēcīgais vējš.
Ar savvaļas ugunsgrēkiem Grieķijā cīnās ik vasaru, kad gaisa temperatūra bieži pārsniedz 30 grādus un ilgstoši pieturas sauss un vējains laiks.

Šveices un Austrijas Alpos negaidīti agrs sniegs

Šveices un Austrijas Alpus pagājušajā naktī pārsteidzis negaidīti agrs sniegs.
Vietām tas bija 25 centimetrus dziļš.
Šajā gadalaikā tas ir rekords.
Ceļu uzturētājiem bija krietni jānopūlas, lai notīrītu piesnigušos un apledojušos autoceļus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti