Ziņas vieglajā valodā 25.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25.decembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 25.decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Kristieši svin Pirmos Ziemassvētkus

Otrdien, 25.decembrī, kristieši Latvijā svin Pirmos Ziemassvētkus.
Daudzās katoļu, luterāņu un baptistu draudzēs Latvijā notika Ziemassvētkiem veltīti dievkalpojumi.
Svētku dievkalpojumi latviešu valodā otrdien notika arī citās valstīs.
Ziemassvētku dievkalpojums notika Bostonas Trimdas draudzes baznīcā.
Tāpat arī Kanādas pilsētā Toronto šodien notika Ziemassvētku dievkalpojums ar dievgaldu.
Svētku dievkalpojums notika arī Austrālijā, Melburnas Latviešu ciemā.

Pāvests aicina panākt mieru Sīrijā un Jemenā  

Otrdien, 25.decembrī, tradicionālo Ziemassvētku uzrunu Vatikānā teica Romas pāvests Francisks.
Sprediķī viņš aicināja panākt mieru Sīrijā un Jemenā.
Kara dēļ šajās valstīs miruši tūkstošiem cilvēku.
Pāvests arī pauda cerību, ka atsākies izraēliešu un palestīniešu miera sarunas.
Šo abu valstu starpā jau gadiem ilgi ir nesaskaņas.

 Jelgavā sākas nometne bērniem ar kustību un fiziskās attīstības traucējumiem

Otrdien, 25.decembrī, Jelgavā sākas nometne bērniem ar kustību un fiziskās attīstības traucējumiem.
Nometnē piedalās septiņus līdz divpadsmit gadus veci bērni.
Viņi vingro, piedalās mākslas terapijā, dodas pārgājienā un veic dažādus citus uzdevumus.
Nometne domāta, lai bērni justos labāk.
Nometne notiek Jelgavas 1.internātpamatskolā - attīstības centrā.
Nometne ilgs sešas dienas - līdz 30.decembrim.

Sāks darboties jauns sociālās aprūpes centrs „Vārkava”

Nākamā gada sākumā sāks darboties jauns sociālās aprūpes centrs „Vārkava”.
Tas atradīsies Vārkavas novadā, bijušajā Vārkavas pamatskolas ēkā.
Līdz šim līdzīgas iestādes Vārkavā nebija.
Sagaidāms, ka jaunajā aprūpes centrā būs labākas vecumdienas vientuļajiem pensionāriem.
Centrā varēs uzturēties apmēram 40 cilvēku.
Viņi varēs dzīvot vienvietīgās un divvietīgās istabiņās.
Centrā strādās apmēram 20 darbinieku.

Salaspils Botāniskajā dārzā notiek īpašs gaismas pasākums


Otrdien vakarā vakar Salaspils Botāniskajā dārzā notiek īpašs gaismas pasākums.
Botāniskā dārza teritorijā ir iedegtas trīstūkstoš svecītes un piecsimt lukturīšu.
Pasākums "Sveču mežs" notiek jau piekto gadu.
Taču pirmo reizi tas notiek Salaspils Botāniskajā dārzā.
Botāniskais dārzs ir ļoti liels.
Tā apskatīšanai vajadzīgas vairākas dienas.
Tāpēc gaismas pasākumam izvēlēta speciāla pastaigu taka.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti