Ziņas vieglajā valodā 25. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. septembrī

Vairākos vakcinācijas punktos šodien bija garas rindas

Ziņas vieglajā valodā 25. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Vairākos vakcinācijas punktos šodien bija garas rindas. Cilvēki gribēja saņemt "Johnson&Johnson" vakcīnu pret Covid-19. Tai nepieciešama tikai viena deva.

Šonedēļ daudz cilvēku sapotēti ar "Johnson&Johnson" vakcīnu. Tas tāpēc, ka Latvija beidzot ir saņēmusi vairāk nekā 19 000 "Johnson&Johnson" vakcīnas devu. Arī nākamnedēļ piegāde turpināsies.

Atklāti vēl 816 jauni Covid-19 gadījumi, 7 cilvēki miruši

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 816 jauni Covid-19 gadījumi. 7 cilvēki miruši. Saslimstības divu nedēļu kumulatīvais rādītājs pieaudzis līdz 391,9 uz 100 000 iedzīvotāju. Slimnīcās ārstējas 371 Covid 19 pacients. Pieaudzis smagi slimo skaits. Patlaban intensīvajā aprūpē ir 54 slimnieki.

Dodoties uz izsaukumu, avārijā cieta pieci ugunsdzēsēji

Dodoties uz izsaukumu, avārijā cieta pieci ugunsdzēsēji. Avārija notika Ropažu novada Garkalnes pagastā. Avārijā iesaistīta vieglā automašīna. Cieta arī tās vadītājs. Sadursme notikusi, automašīnām šķērsojot regulējamu krustojumu no dažādām pusēm. Ugunsdzēsēju mašīna apgāzās uz sāniem.

Sadursmes brīdī ugunsdzēsēju automašīnai bija ieslēgts skaņas un gaismas signāls.

Lielbritānijā trūkst kravas automašīnu šoferu

Lielbritānijā trūkst kravas automašīnu šoferu. Tādēļ kavējas degvielas, pārtikas un citu preču piegādes. Lielbritānijā patlaban trūkst aptuveni 100 000 tūkstoši šoferu. Situāciju pasliktina pandēmija un tas, ka Lielbritānija ir izstājusies no Eiropas savienības. Tāpēc Lielbritānijas valdība plāno atvieglot vīzu noteikumus, lai valstī vieglāk varētu ieceļot ārvalstu autovadītāji.

Rīt Vācijā notiks parlamenta vēlēšanas

Rīt Vācijā notiks parlamenta vēlēšanas. Pēc tām amatu pametīs pašreizējā Vācijas kanclere Angela Merkele. Aptaujas liecina par sīvu konkurenci starp diviem galvenajiem sāncenšiem uz kanclera amatu – kristīgo demokrātu Armīnu Lašetu un sociāldemokrātu Olafu Šolcu. Aptaujās abiem politiskajiem spēkiem ir gandrīz vienāds atbalsts, tāpēc ir grūti prognozēt, kurš būs nākamais kanclers.

Viesturs Koziols ievēlēts Starptautiskās Ledus hokeja federācijas Padomē

Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols ievēlēts Starptautiskās Ledus hokeja federācijas Padomē. Šodien Sanktpēterburgā notika Starptautiskās Ledus hokeja federācijas kongress. Tajā ievēlēta organizācijas jaunā vadība. Prezidentu Renē Fāzelu šodien amatā nomainījis Liks Tārdifs. Viņš ir Francijas Hokeja federācijas prezidents.

Latvijas skrējēja Diāna Džaviza šodien uzvarēja Spartatlonā

Latvijas skrējēja Diāna Džaviza šodien uzvarēja Spartatlonā. Tā sauc 245 kilometrus garu ultramaratonu no Atēnām līdz Spartai. Diāna Džaviza startēja kā Austrijas pārstāve, jo tur dzīvo, bet skrēja Latvijas kreklā un finišēja ar Latvijas karogu rokās. Distanci viņa veica 21 stundā 23 minūtēs un 36 sekundēs.

Vīriešiem piekto vietu izcīnīja Matīss Vecvagaris, bet Didzis Brauns 52.vietu.

Svētdien Latvijā gaidāms daļēji mākoņains laiks

Svētdien Latvijā gaidāms daļēji mākoņains laiks. Bez nokrišņiem. Naktī rietumu rajonos veidosies bieza migla. Mainīga virziena vējš 2-5 m/s, piekrastē rietumu, ziemeļrietumu vējš 3-8 m/s. Gaisa temperatūra naktī +4…+9°, vietām piekrastē +10…+12°. Dienā +11…+16°, dienvidrietumos līdz +17°.

Rīgā daļēji mākoņains laiks. Bez nokrišņiem. Rietumu, ziemeļrietumu vējš 4-8 m/s. Gaisa temperatūra naktī ap +10°, dienā +13…+15°. Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti