Svētku brīvdienās noķerti 70 dzērājšoferi
Latvijā 70 autovadītājus svētkos pieķēra alkohola reibumā.
Gandrīz pusei no viņiem fiksēja vairāk nekā pusotru promili.
To Latvijas Radio apliecināja Valsts policijas pārstāvis Andris Locs.
Tomēr aizvadītos svētkus likumsargi vērtē kā mierīgus.
Zolitūdes traģēdijas tiesā apsūdzības runa finiša taisnē
Zolitūdes traģēdijas lietā turpinās tiesas debates.
To laikā prokurori lasa tā dēvēto apsūdzības runu.
Tās noslēgumā gaidāmi konkrēti soda mēri katram no deviņiem apsūdzētajiem.
Tos, iespējams, nosauks jau rīt.
Tā vēsta Latvijas Televīzija.
Rosina revīziju par finanšu noziegumu izmeklēšanu un iztiesāšanu
Tieslietu ministrijā plāno pārbaudi.
Tā būs saistīta ar finanšu noziegumu izmeklēšanu un iztiesāšanu.
Ministrijas skatījumā kriminālprocesu virzība ir lēna.
Valdība pārbaudi un visaptverošu pētījumu atbalsta.
Atjauno Krievijas balsstiesības Eiropas Padomes Parlamentārajā asamblejā
Krievijai atjauno balsstiesības Eiropas Padomes Parlamentārajā asamblejā.
Tās apturēja pēc Krimas aneksijas.
Pret šādu lēmumu protestēja Ukraina.
Tagad tā apsver savu darbību asamblejā.
Turklāt balsojums iezīmē plaisas starptautisko sankciju režīmā.
23. jūlijā nosauks Lielbritānijas jauno premjeru
Lielbritānijas jauno premjeru nosauks 23. jūlijā.
Vadībā uz šo amatu ir bijušais ārlietu ministrs Boriss Džonsons.
Otrs konkurents ir tagadējais ārlietu ministrs Džeremijs Hants.
Uzvarētājs būs arī Konservatīvās partijas līderis.
Abiem pretendentiem tagad jāpārliecina pārējie politiķi par savu kandidatūru.
Tramps šonedēļ tiksies ar Putinu
Savienoto Valstu prezidents Donalds Tramps tiksies ar Krievijas līderi Vladimiru Putinu.
Tas notiks šonedēļ Japānā.
Abi prezidenti pārrunās situāciju Irānā, Ukrainā un Tuvajos Austrumos.
Tāpat Tramps tiksies ar Ķīnas prezidentu Sji Dzjiņpinu.
Par to vēsta vairāki mediji.
Visas tikšanās gaidāmas G20 samita laikā.
Bloķē degvielas piegādi Gazas joslai
Izraēla bloķēja degvielas piegādi Gazas joslai.
Iemesls ir palestīniešu agresija.
Viņi ar gaisa baloniem un citiem priekšmetiem izraisīja ugunsgrēkus Izraēlas robežas pusē.
Briedis oficiāli apstiprināts par čempionu
Mairi Briedi oficiāli apstiprināja par Pasaules Boksa organizācijas čempionu.
Tādējādi viņam būs titula josta pirmā smagā svara kategorijā.
To viņš nodrošināja cīņā ar nokautu pret poli Kšištofu Glovacki.
Laika ziņas
Šonakt Latvijā mākoņu daudzums pakāpeniski palielināsies.
Ievērojami nokrišņi nav gaidāmi.
Gaisa temperatūra šonakt būs no +12 līdz +17 grādiem.
Rīt dienā lielākoties būs mākoņains.
Dienvidu daļā mākoņu būs mazāk.
Vakarā ziemeļu daļā lietus, pērkona negaiss un iespējama krusa.
Pūtīs lēns vējš līdz 5 metriem sekundē, negaisa laikā tas būs brāzmains.
Gaisa temperatūra pārsvarā būs +27…+30 grādu robežās.
Vēsāks ziemeļu rajonos +21…+26 grādi.
Rīgā būs mainīgs mākoņu daudzums.
Diena paies bez nokrišņiem.
Gaisa temperatūra dienā svārstīsies ap +27….+28 grādiem.
Tā informē Latvijas vides ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs.