Ziņas vieglajā valodā 24. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24. martā.

Ziņas vieglajā valodā 24. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Nedēļas nogalē slēgs tirdzniecības centrus

Nedēļas nogalē Latvijā būs slēgti tirdzniecības centri.

Lielajos tirdzniecības centros pulcējas daudz cilvēku un tur var izplatīties koronavīruss.

Tāpēc nolemts sestdien un svētdien tos slēgt.

Aptiekas, pārtikas un būvniecības veikali būs atvērti.

 

Mediķi saņems piemaksu par darbu Covid-19 krīzes novēršanā 

Mediķi par darbu Covid-19 krīzes novēršanā trīs mēnešus saņems piemaksu pie algas.

Šomēnes piemaksa būs pat pusalgas apmērā.

Pēc tam piemaksa būs mazāka.

Lēmumu par piemaksām valdība plāno pieņemt ceturtdien.

 

Vienojas par dīkstāves pabalstiem

Cilvēki, kuri Covid-19 krīzes dēļ nestrādā, algas vietā saņems pabalstu.

Pabalsts būs mazāks nekā alga.

Pabalstu valsts izmaksās aptuveni 73 000 cilvēku.

Pabalstu saņems transporta, tūrisma un kultūras nozarē strādājošie.

Pabalstu maksās divus mēnešus.

 

Covid-19 bezmaksas analīzes veiks riska grupām

Ar Covid-19 nedrīkst saslimt mediķi un cilvēki, kuriem jau ir kāda cita slimība.

Tāpēc turpmāk bezmaksas analīzes vairāk veiks tā saucamajām riska grupām.

Tuvākajās dienās slimnīcās pārbaudīs pacientus, kuriem ir plaušu karsonis.

Analīzes veiks arī mediķiem, policistiem, ugunsdzēsējiem un vairāku citu profesiju pārstāvjiem.

 

Latvijā slimība Covid-19 atklāta 197 cilvēkiem

Latvijā kopumā ir pārbaudīti gandrīz septiņi tūkstoši cilvēku.

Visvairāk ar Covid-19 saslimušo ir Rīgā, Jūrmalā un Jelgavā.

Līdz šim slimība atklāta 197 cilvēkiem.

Vakar atklāti 17 saslimušie.

Arvien vairāk ar Covid-19 saslimst cilvēki pēc kontakta ar kādu jau slimo.

 

Izveidots jauns bezmaksas telefona numurs

Ir izveidots jauns bezmaksas telefona numurs – 8345.

Pa šo telefonu var uzdot jautājumus par koronavīrusu un vīrusa dēļ Latvijā ieviestajiem ierobežojumiem.

Uz jautājumiem atbild latviešu un krievu valodā.

Drīz izveidos arī vienotu mājaslapu ar atbildēm uz cilvēku biežākajiem jautājumiem par koronavīrusu.

 

Mikroautobusos un ekspresbusos nevar norēķināties ar skaidru naudu

No šodienas minibusos un ekspresbusos vairs nevar nopirkt biļeti par skaidru naudu.

Šādā veidā jāpasargā šoferi no koronavīrusa.

Cilvēkus arī aicina izvērtēt vajadzību braukt ar sabiedrisko transportu.

Ja iespējams, šajā laikā jāizvairās no vietām, kur uzturas daudz cilvēku.

 

Tokijas olimpiskās spēles pārceļ uz 2021. gadu

Olimpiskās spēles Tokijā šovasar nenotiks.

Tās pārceltas uz nākamo vasaru.

Par to šodien vienojās Japānas un Starptautiskā Olimpiskā komitejas vadība.

Uz nākamo gadu pārcels arī Tokijas paralimpiskās spēles.

Olimpiskās spēles uz citu laiku pārceļ pirmo reizi vēsturē.

Pārcels arī pasaules čempionātu vieglatlētikā un peldēšanā, kā arī šaha olimpiādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti