Latvijas Banka koriģē prognozes: Ekonomika nākamgad stagnēs, cenas kāps straujāk
Latvijas Banka mainījusi prognozes.
Ekonomikas attīstība nākamgad apstāsies, bet cenas kāps straujāk, nekā prognozēja iepriekš.
Galvenais iemesls tam ir energoresursu cenu pieaugums.
Tā dēļ mazāk tērēsim un tas piebremzēs arī citus sektorus.
Dārdzības dēļ ziema būs grūta.
Cilvēkiem būs svarīgs pārdomāts valsts atbalsts.
Veselības ministrijai neizdodas panākt kompromisu ar mediķu arodbiedrību par streiku
Mediķu arodbiedrība nenāk uz tikšanos ar ministrijas ierēdņiem.
Tas bija otrais mēģinājums sarunāties ar Veselības un sociālās aprūpes darbinieku arodbiedrību.
Tā ir arodbiedrība, kas pieteica streiku nākamnedēļ.
Tā ir neapmierināta, ka ministrija nepiedāvā plānu, kā streiku novērst.
Slimnīcas nav apmierinātas ar tām atvēlēto finansējumu otrajā pusgadā.
Slimnīcu biedrībā saka, ka ar piešķirto naudu var nepietikt ikdienas pakalpojumiem un kvalitatīvai pacientu aprūpei.
Par to, ka straujais cenu kāpums var ietekmēt slimnīcu darbu, tās jau brīdināja.
“Valsts nekustamie īpašumi” lauzīs Valmieras teātra ēkas pārbūves projekta līgumu ar būvnieku
"Valsts nekustamie īpašumi" neturpinās sadarbību ar būvnieku „SBSC”, kas pārbūvē Valmieras drāmas teātri.
Būvnieks nevar pierādīt, ka būvniecība izmaksās par 4 miljoniem vairāk.
Būvniecībai tagad vajadzēja būt pusē, bet izdarīts mazāk nekā piektā daļa.
Teātris otro sezonu aizvada būvlaukumā.
Pieļauj arī tiesāšanos.
Steidzami rīkos jaunu iepirkumu.
Teātra kolektīvam telpas sagādās pašvaldība.
Krievijā mobilizācija var būt plašāka par sākotnēji gaidīto
Krievijā izsludinātā daļējā mobilizācija var izrādīties daudz plašāka, nekā sākumā ziņoja.
Tikmēr armijā iesauktie karavīri Krievijā par to nav sajūsmā.
Šobrīd mobilizācija pārsvarā notiek valsts attālākajos reģionos.
Krievijas okupētajās Ukrainas teritorijās sākušies viltus referendumi
Uz laiku okupētajās Ukrainas teritorijās sākušies tā dēvētie referendumi par pievienošanos Krievijas Federācijai.
Krievija cenšas radīt iespaidu par lielu interesi.
Rietumi jau teikuši, ka neatzīs šo balsošanu un neatzīs iznākumu.
Somija krietni ierobežo iebraukšanu Krievijas pilsoņiem
Somija ievērojami ierobežos iebraukšanu Krievijas pilsoņiem.
Kopš mobilizācijas Krievijā, Somijā ieceļo divtik vairāk krievu.
Somija šomēnes krasi ierobežoja tūristu vīzas Krievijas pilsoņiem.
Viņi turpina ieceļot ar vīzām, ko izsniegušas citas Šengenas zonas Eiropas Savienības valstis.
Ungārijā rīkos iedzīvotāju aptauju par Eiropas Savienības sankcijām pret Krieviju
Ungārijā rīkos iedzīvotāju aptauju par Eiropas Savienības sankcijām pret Krieviju.
Valdošie politiķi Budapeštā arvien vairāk runā par to, ka enerģētikas sankcijas vairāk kaitē Eiropai, nekā Krievijai.
Arī iedzīvotājiem vaicās, ko viņi par domā.
Aptauja: Pērn Latvijas iedzīvotāji dienā nogāja vidēji 3,1 kilometru
Izpētīts, cik daudz pārvietojas Latvijas iedzīvotāji.
Pērn vismaz vienu reizi ārpus mājas devās vairāk nekā 70% iedzīvotāju.
Kājām dienā viens iedzīvotājs noiet nedaudz vairāk par trim kilometriem.
Tenisista karjeru noslēgs Rodžers Federers
Savas profesionālās karjeras pēdējo spēli piektdienas vakarā aizvadīs leģendārais šveiciešu tenisists Rodžers Federers.
Viņu daudzi uzskata par visu laiku labāko tenisistu sporta veida vēsturē.
Federers pēdējā mačā dubultspēlē dosies laukumā kopā ar savu sāncensi Rafaelu Nadālu.
Viņi Leivera kausā spēlēs pret amerikāņiem Džeku Soku un Frencisu Tiafo.