Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī
00:00 / 04:58
Lejuplādēt

Vairāki aizturētie Bezzubova slepkavības lietā

Policija aizturēja un apcietināja vairākus cilvēkus, kas saistīti ar futbola aģenta Romāna Bezzubova slepkavību.

Viņu nogalināja 14. aprīlī Rīgā, Purvciemā.

Policija nopratināja gandrīz pussimtu liecinieku un aptaujāja 200 cilvēku.

Veiktas arī kratīšanas, paredzētas ekspertīzes, un ir daudz videoierakstu, kurus pārbauda.

Turpinās izmeklēšana, ko policija plašāk nekomentē.

Atbraucējiem no Lielbritānijas nav jāievēro pašizolācija 

Iebraucot Latvijā no Lielbritānijas, nebūs jāievēro pašizolācija.

Līdz šim to varēja nedarīt tikai atbraucēji no Vatikāna un Islandes.

Tagad Lielbritānijā ar Covid-19 slimo mazāk cilvēku un to uzskata par drošu valsti.

Tas tāpēc, ka Lielbritānijā bija ļoti veiksmīga vakcinācijas kampaņa.

Īsā laikā sapotēja ļoti daudz cilvēku.

Latvijā atklāti vēl 683 Covid-19 inficētie

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 683 jaunus Covid-19 gadījumus, miruši seši saslimušie.

Visvairāk jauno gadījumu bija Rīgā, taču daudz inficēto atklāja arī Tukumā un Ogrē.

Nedaudz palielinājās to pacientu skaits, kuri ārstējas slimnīcās.

Uzlabojas reto slimību ārstēšana

Reto slimību atklāšana un ārstēšana uzlabojas, tomēr daudzi joprojām nezina savu diagnozi.

Tas ir tāpēc, ka šādas slimības ir sarežģīti atklāt, un tāpēc, ka reizēm ar simptomiem var sadzīvot.

Šobrīd reģistrēti 12 000 cilvēku, kuriem ir retas slimības.

Speciālisti domā, ka slimo daudz vairāk cilvēku.

Mazinās rindas pie veikaliem

Rindas pie mazajiem veikaliem ir samazinājušās, bet pircēju interese iepirkties klātienē joprojām ir liela.

Tagad pērk vairāk, jo cilvēki iet uz veikalu ar konkrētu mērķi, nevis pastaigāties.

Mazos veikalus atvēra pirms divām nedēļām.

Sākumā rindas bija ļoti garas.

Arī lielie tirdzniecības centri prasa atcelt ierobežojumus.

Viņi uzskata, ka šobrīd atsevišķus tirgotājus diskriminē.

Turklāt citās Baltijas valstīs ierobežojumi ir mazāki.

Drīz tur varēs strādāt visi tirgotāji.

Ja valdība prasības ignorēs, tirgotāji gatavi vērsties tiesā.

Izbeidz kriminālprocesu pret bijušo Rīgas mēru Burovu

Bijušais Rīgas mērs Oļegs Burovs (“Gods kalpot Rīgai”)
Bijušais Rīgas mērs Oļegs Burovs (“Gods kalpot Rīgai”)

Prokuratūra izbeidza kriminālprocesu pret bijušo Rīgas mēru Oļegu Burovu un Rīgas tūrisma attīstības biroja amatpersonām.

Kriminālprocesu iepriekš sāka Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs.

Lieta bija saistīta ar dokumentu viltošanu.

Prokuratūra nozieguma pazīmes nesaskatīja.

Baltijas valstis izraidīs Krievijas diplomātus

Atbalstot Čehiju, arī Baltijas valstis izraidīs Krievijas diplomātus.

Latvija izraidīs militāro atašeju Ruslanu Ušakovu.

Krievijas un Čehijas attiecības šobrīd ir saspringtas.

Prāga pagājušā nedēļā izraidīja 18 Krievijas diplomātus.

Tas saistīts ar pārliecību, ka Krievijas izlūkdienesti ir saistīti ar sprādzienu munīcijas noliktavā pirms vairākiem gadiem.

Krievija uz to atbildēja, izraidot Čehijas vēstniecības darbiniekus.

Navaļnijs pārtraucis badastreiku 

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs pārtrauca badastreiku.

Viņš ir cietumā un badojās jau trīs nedēļas.

Tādā veidā Navaļnijs pieprasīja, lai viņu apskata ārsts.

Tagad divreiz ārsti viņu izmeklēja, veica pārbaudes un analīzes.

Viņš gan joprojām grib tikties ar ārstu, kuram uzticas.

Eiropas Savienībā paātrinās vakcinācijas temps 

Eiropas Savienībai var izdoties līdz jūlijam sapotēt 70% pieaugušos.

Par to pārliecināta Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena.

Līdz šim bija paredzēts, ka to varētu izdarīt līdz septembra vidum.
 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti