Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 22.oktobrīAgnese Vasermane

Daugavpilī pārspēts karstuma rekords

Daugavpilī pārspēts šīs dienas karstuma rekords. Gaisa temperatūra Daugavpilī šopēcpusdien sasniedza +19 grādus.

Iepriekšējais šīs dienas karstuma rekords bija pirms 70 gadiem Dobelē.

Samērā silts laiks Latvijā saglabāsies visu šo nedēļu. Nākamnedēļ kļūs vēsāks un ir iespējams sniegs.

Fudbola federāciju vadīs Pukinsks

Latvijas Futbola federāciju turpmāk vadīs Edgars Pukinsks. Futbola federācijas vadītāja amatā viņu šodien apstiprināja Futbola federācijas valde. Uz amatu kandidēja trīs cilvēki. Taču divi atteicās.

Iepriekš Futbola federāciju vadīja Kaspars Gorkšs. Viņu no amata atcēla pagājušajā nedēļā.

Francijā notiek zemnieku protesti

Šodien Francijā notika zemnieku protesti. Cilvēkiem nepatīk daudzi jauni noteikumi lauksaimniecībā. Daudzi zemnieki šos noteikumus nespēj izpildīt. Simtiem zemnieku šodien ar traktoriem sabrauca Lemānas pilsētā. Viņi sagāza kādas ēkas sienu un saraka zemi pie Lemānas pilsētas valdības ēkas.

Zemnieku protesti Francijā notika arī pirms divām nedēļām. Tad cilvēki ar traktoriem bloķēja ceļus.

Oslo ar zagtu ātrās palīdzības automašīnu uzbrauc cilvēkiem

Norvēģijas galvaspilsētā Oslo šodien kāds vīrietis nozaga ātrās palīdzības mašīnu un sabrauca vairākus cilvēkus. Policija šo vīrieti apcietināja.

Kāpēc vīrietis tā rīkojās, nav skaidrs. Par laimi neviens nav gājis bojā. Incidents notika Oslo dzīvojamajā rajonā.

Vairāk slimo ar salmonelozi

Latvijā vairāk cilvēku slimo ar salmonelozi. Tā ir infekcijas slimība, kuras pazīmes ir slikta dūša, vemšana, krampji, caureja, drudzis, galvassāpes. Taču to noteikt var tikai ārsts.

Šogad ar salmonelozi Latvijā saslima vairāk nekā trīssimt cilvēku. Tas ir vairāk nekā pagājušajā gadā.

Rīgā atklāta vaska figuru izstāde

Rīgā, Mencendorfa namā, ir atklāta vaska figūru izstāde. Šajā izstādē var apskatīt dažādu vēsturisku personu figūras no vaska, piemēram, māksliniekus un karaļus.

Izstādē redzami arī populāri tēli no kinofilmām un multfilmām. Tie ir vaska tēli no multfilmas "Ledus laikmets", amerikāņu aktieris Džonijs Deps kā "Džeks Sperovs" no filmas "Karību jūras pirāti" un citi tēli.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt