Ziņas vieglajā valodā 20. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 20. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 20. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Valsts zemes dienesta vadītāja Solvita Zvidriņa atcelta no amata

No amata atcelta Valsts zemes dienesta vadītāja Solvita Zvidriņa.

Viņu no amata atcēla tieslietu ministrs Jānis Bordāns no Jaunās konservatīvās partijas.

Viņas darbā Tieslietu ministrija konstatējusi vairākus pārkāpumus.

Par Zvidriņu saņemtas arī vairākas Zemes dienesta darbinieku sūdzības.

Vējonis vēlas kļūt par Basketbola savienības prezidentu

Par Latvijas Basketbola savienības prezidentu vēlas kļūt arī Raimonds Vējonis, bijušais Latvijas prezidents.

Šobrīd uz Basketbola savienības prezidenta amatu kandidē arī Kaspars Cipruss un Anete Jēkabsone-Žogota.

Šobrīd Basketbola savienību vada Valdis Voins.

Nākamo savienības prezidentu vēlēs pēc mēneša – 20. janvārī.

Britu parlaments akceptē «Brexit» likumprojektu – izstāsies 31. janvārī

Lielbritānijai no Eiropas Savienības pilnībā jāizstājas līdz nākamā gada beigām.

Tā uzskata Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons.

Piektdien, 20. decembrī, Lielbritānijas deputāti sāka izskatīt šādu likumu.

Džonsona plāns ir šāds: izstāšanās no Eiropas Savienības notiek 31. janvārī.

Bet pēc tam līdz gada beigām ir pārejas periods.

Šī pārejas perioda laikā Lielbritānija ar Eiropas Savienību vienojas par tirgošanās noteikumiem.

Uz Vācijas robežas ar Poliju cels žogu cīņai pret Āfrikas cūku mēri

Vācija cels žogu uz robežas ar Poliju.

Ar šo žogu mēģinās neielaist Vācijā ar Āfrikas cūku mēri slimas mežacūkas.

Paredzēts, ka elektriskos žogus varēs pārvietot.

Žogi būs gandrīz metru augsti.

Žogus izvietos 120 kilometru garumā uz Vācijas-Polijas robežas.

Pie Kongresu nama atklās slidotavu

Sestdien, 21. decembrī, Rīgā, pie Kongresu nama, atklās slidotavu.

Atklāšanas pasākumā varēs fotografēties ar pasaku varoņiem, vērot slidošanas paraugdemonstrējumus un darīt citas lietas.

Dienas laikā slidas varēs nomāt bez maksas.

Atklāšanas svētku laikā pie Kongresu nama varēs cienāties arī ar siltu tēju un piparkūkām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt