Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 20.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Kristīni Misāni atbrīvo no cietuma

No cietuma Latvijā šodien izlaida Kristīni Misāni.
Viņa kļuva pazīstama pēc tam, kad ilgāku laiku pavadīja cietumā Dānijā.
Misāni apsūdzēja bērnu nolaupīšanā un dokumentu viltošanā.
Dānija viņu gatavojās izdot Dienvidāfrikai.
Šajā valstī Misānei draudēja 15 gadu cietumā.
Bet šā gada sākumā ar dažādu Latvijas iestāžu un sabiedrības atbalstu panāca Misānes izdošanu Latvijai.

Augstākās tiesas vadītāja amatam virza Strupišu

Attēlā Aigars Strupišs, 2018 gada augusts
Attēlā Aigars Strupišs, 2018 gada augusts

Augstākās tiesas vadītāja amatam jāvirza Aigars Strupišs.
Par to pirmdien, 20. aprīlī, vienojās Augstākās tiesas plēnums.
Plēnums ir Augstākās tiesas tiesnešu kopsapulce.
Tālāk par Strupišu jālemj Saeimai.
Šobrīd Augstākās tiesas priekšsēdētājs ir Ivars Bičkovičs.
Viņa amata termiņš beidzas jūnija vidū.
Bičkovičs uz šo amatu vairs nevar kandidēt.
Viņš Augstākās tiesas vadītāja amatā ir otro reizi.

Atsāks ambulatorus veselības aprūpes pakalpojumus

No pirmdienas, 20. aprīļa, Latvijā atkal vairāk var tikt pie ārstiem.
Kādu laiku tas ārkārtējās situācijas dēļ nebija iespējams.
Lielās slimnīcas gan daudzus izmeklējumus vēl nevar atsākt.
Tos atsāks vēlāk šajā nedēļā vai nākammēnes.
Pirmie uz izmeklējumiem tiks cilvēki, kuru vizītes atcēla ārkārtējā stāvokļa dēļ.

Latvijā reģistrēti vēl 12 ar Covid-19 inficētie

Latvijā svētdien, 19. aprīlī, atklāja 12 jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.
Lielākā daļa saslimušo ir no Rīgas.
Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.
Analīzes veica teju 800 cilvēkiem.
Slimnīcā no Covid-19 ārstējas 45 cilvēki.
Vienu slimnīcā ievietoja svētdien, 19.aprīlī.
Pieciem pacientiem slimība norit smagi.

Rēzeknē noticis sprādziens

Pirmdien, 20. aprīlī, agri no rīta notika sprādziens piecstāvu mājas pagalmā Rēzeknē.
Sprādzienā sabojāja piecas automašīnas.
Cieta arī mājas durvis.
Sprādziens notika Atbrīvošanas alejā.
Cietusī māja atrodas Rēzeknes centrā.
Pirmdien vakarā iedzīvotāji var atgriezties savās mājās.
Policija noskaidro sprādziena iemeslu.
Ir aizdomas par tīšu sprādziena sarīkošanu.

Aprīlī pieaudzis bezdarbnieku skaits

Aprīlī bezdarbnieku skaits Latvijā ir pieauga par 8000 cilvēku.
Bezdarbnieka statuss šobrīd ir 70 000.
Šādi ir Nodarbinātības valsts aģentūras dati.
Kopš ārkārtējās situācijas izsludināšanas Latvijā notika arī vairākas kolektīvās atlaišanas jeb vienā uzņēmumā reizē atlaida daudzus cilvēkus.

Apšaudē Kanādā 18 bojāgājušie

Apšaudē Kanādā svētdien, 19. aprīlī, gāja bojā 18 cilvēki.
Apšaudi sarīkoja kāds 51 gadu vecs vīrietis.
Viņš bija apģērbies policista formastērpā.
Viņš nošāva vairākus cilvēkus vairākās Kanādas vietās.
Vīrietis arī aizdedzināja vairākas ēkas.
Kāpēc viņš šādi rīkojās, nav skaidrs.
Policisti uzbrucēju ķēra 12 stundas.

ASV notiek protesti pret Covid-19 ierobežojumiem

Pēdējās dienās notiek protesti Amerikā.
Cilvēki pieprasa atcelt pulcēšanās ierobežojumus.
Arī Amerikā šos noteikumus ieviesa koronavīrusa izplatības ierobežošanai.
Cilvēki arī vēlas, lai uzņēmumiem atļauj strādāt.
Amerikā ļoti daudz cilvēku ir saslimuši ar Covid-19.

Uz vasaras vidu pārceltas sacensības „Rally Liepāja”

Uz vasaras vidu pārceltas sacensības „Rally Liepāja”.
Tās bija plānotas maija beigās.
Ārkārtas situācijas dēļ sacensības pārceltas uz 10.-12. jūliju.
Norises laiks ir mainīts pusei no šogad paredzētajiem Eiropas čempionāta posmiem.
Pavisam Eiropas rallija čempionātā plānoti astoņi posmi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti