Ziņas vieglajā valodā 2. septembrī 

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 2. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 2.septembrī 
00:00 / 04:48
Lejuplādēt

Ministrs: Pēdējais mirklis jaunu Covid-19 ierobežojumu noteikšanai – 1. oktobris

Pēdējais brīdis, kad Latvijā būtu jānosaka jauni ierobežojumi Covid-19 izplatības dēļ, ir 1. oktobris.

Tā teica veselības ministrs Daniels Pavļuts (“Attīstībai/Par!”).

Ministrija šobrīd izstrādā tālākās rīcības plānu.

Kad slimnīcās Covid-19 pacientu skaits atkal sasniegs 800, spriedīs par ārkārtējās situācijas izsludināšanu.

Tādā gadījumā varētu būt ierobežoti veselības aprūpes plānveida pakalpojumi.

Rīgā Covid-19 dēļ divās skolās vairākām klasēm noteikta karantīna

Rīgas Franču licejā vienai 1. klasei un vienai 12. klasei, kā arī Rīgas Valda Zālīša sākumskolā vienai 3. klasei noteica karantīnu.

Tas tāpēc, ka tur atklāja Covid-19.

Šie skolēni jauno mācību gadu pagaidām nevar sākt klātienē.

Latvijā atklāti vēl 340 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī reģistrēja 340 jaunus Covid-19 gadījumus, viens saslimušais miris.

No jaunajiem gadījumiem lielākā daļa inficēto nebija vakcinēti.

Sākusies Saeimas rudens sesija

Sākusies Saeimas rudens sesija.

Sēdes bija paredzētas klātienē.

Klātienes darbu pārtrauca deputāts Aldis Gobzems (“Likums un kārtība”), jo viņš atteicās uzrādīt negatīvu Covid-19 testu.

Vācijas uzņēmums “Kärcher” atvērs ražotni Latvijā

Vācijas uzņēmuma "Kärcher" birojs Latvijā.
Vācijas uzņēmuma "Kärcher" birojs Latvijā.

Vācijas tīrīšanas tehnikas ražotājs “Kärcher” veidos rūpnīcu Latvijā.

Divu līdz trīs gadu laikā plāno ieguldīt 20 miljonus eiro.

Būs vismaz 200 jaunu darbavietu.

To būs vēl vairāk, ja uzņēmuma darbība būs sekmīga.

Uzņēmums Jelgavas novada Cenu pagastā jau iegādājās ražošanas telpas.

Sākta “Rail Baltica” pārvada būvēšana Lāčplēša ielā

Projekta "Rail Baltica" dzelzceļa pārvadu Lāčplēša ielā, Rīgā, plānots pabeigt pēc diviem gadiem.

Pārbūvētajā Lāčplēša ielas daļā būs četras auto satiksmes joslas, veloceļš un gājēju ietve zem pārvada.

Jau šoruden plānots arī likt pamatus jaunajai Rīgas dzelzceļa stacijai.

Mežaparka Lielā estrāde pastāvīgi būs atvērta apmeklētājiem

Turpmāk katru dienu Mežaparka Lielās estrādes teritorija un tās telpas būs atvērtas apmeklētājiem.

Līdz šim tā nebija.

Estrāde bija atvērta Dziesmu svētkos, koncertos vai citos pasākumos.

Polijas prezidents izsludina ārkārtējo stāvokli uz robežas ar Baltkrieviju

Polijā prezidents izsludināja ārkārtējo stāvokli uz robežas ar Baltkrieviju.

Tas būs spēkā 30 dienu.

Šo lēmumu atcelt var parlaments un balsojums paredzēts pirmdien.

Eiropas Savienība uzskata, ka Baltkrievija tīšām veicina bēgļu plūsmu uz Savienības valstīm, lai atriebtos par sankcijām.

Baltkrievijas režīms to noliedz.

Afganistānā protestē pret plānu veidot valdību bez sievietēm

Afganistānā protestē pret ieceri veidot valdību bez sievietēm.

Herātas pilsētā pulcējās vairāki desmiti sieviešu.

“Taliban” jau tuvākajā laikā gatavojas paziņot nākamās valdības sastāvu.

Talibi sola atšķirīgu valdību no tās, kas valdīja Afganistānā pirms Amerikas Savienoto Valstu iebrukuma.

Īrija “Whatsapp” piemēro 225 miljonu eiro naudassodu 

Saziņas lietotnei “WhatsApp” būs jāmaksā 225 miljonus eiro lielu sods.

Tā lēma Īrijas varasiestādes.

Tas ir par datu aizsardzības noteikumu neievērošanu ne tikai Īrijā, bet arī citviet Eiropā.

Īrijā par to lēma tādēļ, ka lietotnes īpašnieks ir “Facebook”, un tā pārstāvniecība Eiropā ir reģistrēta šajā valstī.

“Facebook” norādīja, ka sods ir nesamērīgi liels.

Latvijā atgriezusies paraolimpiete Dadzīte

No Tokijas paraolimpiskajām spēlēm mājās atgriezās sportiste Diāna Dadzīte.

Viņu sagaidīja atbalstītāji, draugi un Latvijas Paralimpiskās komitejas pārstāvji.

Dadzīte Tokijā ieguva divas medaļa – sudraba medaļu diska mešanā un bronzas godalgu šķēpa mešanā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti