Ziņas vieglajā valodā 2. maijā

Ziņas vieglajā valodā 2. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 2. maijāPārsla Saktiņa

     

     

    Varētu subsidēt darbavietas

    Valsts plāno atbalstīt darba devējus, kuri dos darbu bezdarbniekiem, kas darbu zaudēja Covid-19 krīzes dēļ.

    Paredzēts, ka valsts segs pusi no darbinieka algas, bet ne vairāk kā 430 eiro.

    Šādām darbavietām paredzēti 20 miljoni eiro.

    Naudu ņems no Eiropas Savienības.

     

    Rīgā varētu pagarināt nekustamā īpašuma nodokļa apmaksu

    Rīgas domes pagaidu administrācija plāno atkal pagarināt nekustamā īpašuma nodokļa apmaksas termiņu.

    Vienreiz to jau pārcēla uz 15. maiju, bet tagad to plānots pagarināt līdz 1. jūlijam.

    Saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju pašvaldībām ir tiesības pārcelt nekustamā īpašuma nodokļa apmaksas termiņu.

     

    Covid-19 atklāj vēl tikai vienam cilvēkam

    Aizvadītajā diennaktī atklāts tikai viens ar Covid-19 saslimis cilvēks.

    Pārbaudīt nepilni divi tūkstoši cilvēku.

    Tas ir par tūkstoti mazāk nekā iepriekšējā diennaktī.

    Pirmo reizi neviens jauns saslimušais nav konstatēts Rīgā.

    Covid-19 kopumā reģistrēta 69 pašvaldībās.

    Visvairāk saslimušie ir Stopiņu un Garkalnes novadā, bet trešajā vietā ir Limbažu novads.

     

    Gan Igaunijā, gan Lietuvā miris viens Covid-19 pacients

    Igaunijā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu atklāta vēl pieciem cilvēkiem.

    Lietuvā inficēšanās apstiprināta vēl septiņiem cilvēkiem.

    Abās valstīs ir pa vienam mirušajam no Covid-19.

     

    Krievijā strauji pieaug Covid-19 inficēšanās

    Krievijā ļoti strauji pieaudzis Covid-19 gadījumu skaits.

    Vienā dienā inficēšanās atklāta vairāk nekā deviņiem ar pusi tūkstošiem cilvēku, bet nomiruši ap 60.

    Kopējais Covid-19 upuru skaits Krievijā pieaudzis līdz 1222.

     

    Spānijā ļauj iziet pastaigās

    Spānijā pieaugušajiem ir atļauts vienreiz dienā pamest mājokli, lai pastaigātos vai sportotu.

    No pirmdienas, 4. maija, sabiedriskajā transportā obligātas būs sejas maskas.

    Iedzīvotāji priecājās par iespēju iziet ārā

     

    Francija pagarinās ārkārtējo situāciju

    Francija plāno pagarināt ārkārtējo situāciju līdz 24. jūlijam.

    Par to lems parlaments.

    Ārkārtējās situācijas atcelšana jau šomēnes varētu atkal palielināt inficēšanās risku.

    Cilvēkiem, kas ieradīsies Francijā, būs jāievēro karantīna.

     

    Rostokas ostā negadījums

    Nopietns negadījums noticis Rostokas ostā Vācijā.

    Cietuši pieci cilvēki.

    Nogāzusies milzīga ceļamkrāna augšdaļa.

    Tā nokritusi uz kuģa, uz kura atradās 120 cilvēki.

    Cietušo ievainojumi nav smagi.

    Nelaime notika ceļamkrāna izmēģināšanas brīdī.

     

    Atvadīsies no Jāņa Lūša

    Jānis Lūsis, 2016. gada novembris

    Atvadīšanās no šonedēļ mūžībā aizgājušā leģendārā šķēpmetēja Jāņa Lūša notiks otrdien 5. maijā plkst.15 Rīgas krematorijā.

    Viens no labākajiem 20. gadsimta šķēpmetējiem pasaulē Lūsis mūžībā aizgāja trešdien 80 gadu vecumā.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti