Ziņas vieglajā valodā 2. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 2. jūlijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 2.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Saeima atbalsta Nacionālo attīstības plānu

Deputāti ceturtdien, 2. jūlijā, apstiprināja Latvijas Nacionālo attīstības plānu nākamajiem septiņiem gadiem.
Šajā plānā ir ierakstīti Latvijas mērķi līdz 2027. gadam.
Nacionālais attīstības plāns ir galvenais Latvijas attīstības plānošanas dokuments.
Par šo plānu notika daudzas deputātu un ekspertu diskusijas.

Uz Valsts policijas priekšnieka amatu 3 pretendenti

Beigusies pieteikumu iesniegšana konkursā uz Valsts policijas priekšnieka amatu.
Konkursā pieteicās policijas augsta līmeņa darbinieki Andrejs Grišins, Juris Šulte un Normunds Grūbis.
Konkursu izsludināja Iekšlietu ministrija.
Šobrīd tā apkopo visus pieteikumus.
Iepriekš konkursu izsludināja līdz aprīlim.
Taču koronavīrusa izplatības dēļ konkursu pagarināja līdz jūlijam.

Latvijā atklāj vēl vienu Covid-19 gadījumu
 

Latvijā trešdien, 2. jūlijā, atklāja vienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.
Saslimušais cilvēks ir no Daugavpils.
Nesen viņš bijis Zviedrijā.
Arī iepriekšējās dienās Latvijā atklātie Covid-19 saslimšanas gadījumi bija saistīti ar atgriešanos no ārzemēm.
Šobrīd slimnīcā ar Covid-19 Latvijā ārstējas četri cilvēki.
Vienam no viņiem ir smaga slimības gaita.

Lietuvā trešdien, 2. jūlijā, atklāja 7 jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.
Bet Igaunijā atklāja vienu saslimšanas gadījumu.

 
Krievijā vairākums atbalstīja izmaiņas konstitūcijā

Krievijā beigusies tautas nobalsošana par izmaiņām Krievijas pamatlikumā jeb konstitūcijā.
Lielākā daļa cilvēku jeb 80% nobalsoja, ka likums ir jāmaina.
Šādi ir pirmie nobalsošanas rezultāti.
Pēc likuma izmaiņām Vladimirs Putins varēs palikt Krievijas prezidents līdz 2036. gadam.
Daudzi uzskata, ka tautas nobalsošana nebija godīga.
Daudzi rezultāti varētu būt viltoti.

ES un Lielbritānijas sarunas beidzas ātrāk, nekā plānots

Eiropas Savienības un Lielbritānijas sarunas Briselē šonedēļ beidzās ātrāk, nekā plānots.
Eiropas Savienība un Lielbritānija cenšas vienoties par attiecībām pēc Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas Savienības.
Lielbritānija izstājās šā gada janvāra beigās.
Bet joprojām ar Eiropas Savienību nevar vienoties par vairākiem svarīgiem jautājumiem.
Piemēram, nav skaidri tirdzniecības noteikumi ar Eiropas valstīm.

Džokovičs izārstējies no Covid-19

Novaks Džokovičs
Novaks Džokovičs

Slavenā tenisista Novaka Džokoviča analīzēs vairs neparādās Covid-19.
No koronavīrusa ir izārstējusies arī Džokoviča sieva.
Abiem saslimšanu atklāja jūnija beigās.
Jūnijā Džokovičs Horvātijā sarīkoja tenisa sacensības.
Daudzi viņu par to kritizēja, jo pasaulē joprojām daudzi cilvēki slimo ar Covid-19.
Pēc sacensībām Covid-19 atklāja vairākiem tenisistiem un Džokoviča trenerim.
Džokovičs atvainojās par sacensību rīkošanu.
Viņš atzīst, ka nebija pietiekami atbildīgs.
Džokovičs arī ziedoja naudu Covid-19 ārstēšanai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti