Ziņas vieglajā valodā 19. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 19. maijā.

Galvenā karadarbība Ukrainā joprojām ir valsts austrumos un dienvidos

Krievijas iebrukums Ukrainā turpinās 85. dienu.

Galvenā karadarbība joprojām ir valsts austrumos un dienvidos.

Iedzīvotājus Ukrainā brīdina par iespējamiem raķešu un bumbu triecieniem.

Tie iespējami arī no Baltkrievijas teritorijas.

Tiesa prasa mūža ieslodzījumu Krievijas karavīram, kuru pirmo tiesā par kara noziegumiem

Ukrainas galvaspilsētā Kijivā notiek tiesa pret Krievijas karavīru, kuru pirmo tiesā par kara noziegumiem.

Prokuratūra viņam prasa mūža ieslodzījumu.

Eiropas Parlaments aicina veidot īpašu starptautisku tribunālu Krievijas kara noziegumu izmeklēšanai

Tas tāpēc, lai izmeklētu Krievijas kara noziegumus.

Tā varētu sodīt par noziegumiem, kurus nevar izmeklēt Starptautiskā Krimināltiesa.

Somija un Zviedrija nevēlēsies savā teritorijā izvietot kodolieročus vai alianses militārās bāzes

Arī pēc pievienošanās NATO Somija un Zviedrija nevēlēsies savā teritorijā izvietot kodolieročus vai alianses militārās bāzes.

Tā ziņo šo valstu premjeres.

Bet Turcijas prezidents vienalga grib bloķēt šo valstu iestāšanos NATO.

ASV domā, ka Turcijas bažas iespējams kliedēt.

Bijušais Vācijas kanclers Gerhards Šrēders zaudēs vairākas bijušā kanclera privilēģijas

Bijušais Vācijas kanclers Gerhards Šrēders zaudēs vairākas bijušā kanclera privilēģijas.

Viņu kritizē par ciešo saistību ar Krieviju.

Šrēders zaudēs bijušā kanclera biroju, bet varēs saglabāt pensiju un personīgo apsardzi.

Premjers gatavs par ekonomikas ministri virzīt Nacionālās apvienības pārstāvi Ilzi Indriksoni

Premjers gatavs par ekonomikas ministri virzīt Nacionālās apvienības pārstāvi Ilzi Indriksoni.

"Attīstībai/Par!" turpina meklēt nākamo iekšlietu ministru.

Par jaunajiem ministriem Saeima plāno balsot pēc nedēļas.

Iekšlietu ministre šonedēļ atkāpās, bet ekonomikas ministram palūdza aiziet, jo viņa partija šantažēja valdību.

Pirmās instances tiesa attaisnoja krāpšanā apsūdzēto Saeimas deputātu Ati Zakatistovu un uzņēmēju Viesturu Tamužu

Pirmās instances tiesa attaisnoja krāpšanā apsūdzēto Saeimas deputātu Ati Zakatistovu un uzņēmēju Viesturu Tamužu.

Apsūdzība bija saistīta ar izkrāptu naudu par konsultācijām, kuras nenotika.

Deputāts un uzņēmējs noliedz, ka konsultācijas bija neīstas.

Prokuratūra vēl var iesniegt protestu par spriedumu, bet nav zināms, vai tas notiks.

Piektdien Rīgā notiks gājiens "Par atbrīvošanos no padomju mantojuma"

Piektdien Rīgā notiks gājiens "Par atbrīvošanos no padomju mantojuma".

Gājiens sāksies sešos vakarā Brīvības laukumā un virzīsies uz Uzvaras parku.

Būs ierobežota satiksme.

Pār Akmens tiltu braukt nevarēs.

Rīgā atsākās Brasas tilta būvdarbi

Rīgā atsākās Brasas tilta būvdarbi.

Tos plāno pabeigt līdz nākamā gada Dziesmu un deju svētkiem.

Tas izmaksās 13,5 miljonus eiro.

Lielākā problēma būšot nodrošināt tramvaju kustību.

Krāpnieki turpina izzagt cilvēkiem naudu

Krāpnieki turpina izzagt cilvēkiem naudu.

Pēdējās nedēļās, izmantojot viltotas internetbanku mājaslapas, krāpnieki no Latvijas iedzīvotāju banku kontiem nozaguši vairāk nekā 60 000 eiro.

Turklāt šīs viltus lapas turpina darboties.

“VEF Rīga" ceturtdien uzvarēja Latvijas Basketbola līgas finālsērijas spēlē

"VEF Rīga" ceturtdien uzvarēja Latvijas Basketbola līgas finālsērijas spēlē.

Tas nozīmē, ka par valsts čempioniem kļuva rīdzinieki.

“VEF Rīga" pieveica "Ventspili" ar 93:92.

Sērijā līdz četrām uzvarām rīdzinieki bija pārāki ar 4:1.

Latvijas hokeja izlasei ceturtdien svarīga spēle Pasaules čempionātā pret Čehiju

Latvijas hokeja izlasei ceturtdien svarīga spēle Pasaules čempionātā pret Čehiju.

Uzvara vajadzīga abām komandām, lai iekļūtu ceturtdaļfinālā.

Rezultāts pēc pirmās trešdaļas Latvijai ļoti nelabvēlīgs 0:5.

Laika ziņas

Būs apmācies.

Daudzviet līs, vietām pērkona negaiss.

Dienā valsts centrālajā daļā un dienvidaustrumu pusē var līt stipri.

Dienvidaustrumu, austrumu vējš, kas negaisa laikā būs brāzmains.

Kurzemē vējš pakāpeniski iegriezīsies no rietumiem.

Gaisa temperatūra naktī +8…+13°, dienā +14…+19°, Vidzemē, Latgalē un līča Kurzemes piekrastē vēsāks.

Rīgā – mākoņains.

Palaikam līs, dienā stipri, un iespējams arī pērkona negaiss.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti