Ziņas vieglajā valodā 19. februārī

Ziņas vieglajā valodā 19. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 19. februārīPārsla Saktiņa

     

     

    Saeimā pabeigts darbs pie OIK sistēmas izmeklēšanas

    Saeimas obligātā iepirkuma komponentes (OIK) izmeklēšanas komisija pabeigusi darbu.

    Komisija nosauca atbildīgos par sistēmas ieviešanu.

    Tie ir visi premjeri un ekonomikas ministri kopš deviņdesmitajiem gadiem.

    Komisija aicina likvidēt OIK sistēmu, lai iedzīvotājiem nebūtu par to jāmaksā.

     

    E-veselības sistēma pēc dīkstāves atkal darbojas

    E-veselības sistēma atkal darbojas.

    Pusotru diennakti visā valstī zāles varēja nopirkt tikai ar papīra receptēm.

    Ģimenes ārsti nevarēja atvērt un noslēgt slimības lapas.

    Atbildīgie par e-veselības sistēmu taisnojas.

    Vainīgos meklēs arī Nacionālais veselības dienests.

     

    Bijušais Valsts policijas priekšnieks Ķuzis kandidēs vēlēšanās 

    Bijušais Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis iesaistīsies politikā.

    Ķuzis piedalīsies Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās.

    Viņš būs "Jaunās Vienotības" kandidāts.

    Ķuzi aicināja arī citas partijas, bet viņš nepiekrita.

    Ķuzis vēl nav iestājies partijā.

    Par iestāšanos "Jaunajā Vienotībā" viņš lems pēc Rīgas vēlēšanām.

     

    Sarunas par Eiropas Savienības budžetu būs sarežģītas

    Sarunas par Eiropas Savienības budžetu būs ļoti smagas un sarežģītas.

    To atzīst dalībvalstu vadītāji.

    Viņi rīt pulcēsies Briselē uz sanāksmi.

    Bagātās dalībvalstis nevēlas palielināt iemaksas budžetā.

    Bet nabadzīgākās valstis uztraukušās par naudas samazināšanu to attīstībai.

    Uz Briseli dodas arī Baltijas valstu lauksaimnieki.

    Viņi rīkos protesta akciju, jo vēlas godīgu un taisnīgu lauksaimniecības politiku.

     

    Lielbritānijā nevarēs iebraukt mazkvalificēti strādnieki

    Lielbritānija izbeidz cilvēku brīvu kustību.

    Valstī vairs nevarēs iebraukt mazkvalificēti strādnieki.

    Lielbritānija vēlas cilvēkus ar prasmēm.

    Ar jauno kārtību Lielbritānija pēc "Brexit" vēlas pilnībā saraut saites ar Eiropas Savienību.

    Jaunā sistēma neattieksies uz Eiropas Savienības pilsoņiem, kas jau strādā Lielbritānijā.

     

    Jaunā koronavīrusa upuru skaits Ķīnā pārsniedzis 2000

    Jaunā koronavīrusa upuru skaits Ķīnā ir pārsniedzis 2 000.

    Taču jaunu infekcijas gadījumu skaits vienā diennaktī ir mazākais šajā mēnesī.

    Ķīna to uzskata par pazīmi, ka uzliesmojumu kontrolē.

    Pasaules Veselības organizācija tam īsti netic.

     

    «TTT Rīga» zaudē «Nadežda» basketbolistēm

    Latvijas sieviešu basketbola komanda "TTT Rīga" Rīgā Eirolīgas mačā ar 55:65 zaudēja Orenburgas komandai "Nadežda".

     

    Laika ziņas 

    Naktī un no rīta līs.

    Dienā starp mākoņiem spīdēs saule.

    Gaisa temperatūra naktī un no rīta būs 0..+4 grādi.

    Vietām apledos ceļi.

    Dienā gaisa temperatūra būs +4..+7 grādi.

    Vējš būs lēns. No rīta vietām būs migla.

    Rīgā naktī un no rīta nedaudz līs.

    Dienā brīžiem spīdēs saule.

    Vējš kļūs lēns; gaisa temperatūra +2 ..+6 grādi.

    Laika tips naktī 3. – nelabvēlīgs, dienā 2. – labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti