Ziņas vieglajā valodā 19. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 19. decembrī.

 

 

Ziņas vieglajā valodā 19.decembrī
00:00 / 02:30
Lejuplādēt

Ameriks saglabā amatu Rīgas Brīvostā

Bijušais Rīgas vicemērs Andris Ameriks paliks Rīgas Brīvostas pārvaldes valdes priekšsēdētājs.
Tā trešdien, 19. decembrī, nolēma Rīgas dome. Ameriku no Brīvostas vadītāja amata gribēja atcelt Rīgas domes opozīcija.
No otra amata - Rīgas domes vadītāja vietnieka – Ameriks atkāpās pirms divām dienām.
Tas notika pēc skandāla „Rīgas satiksmē”.

Mediji: ASV izvedīs spēkus no Sīrijas

ASV izvedīs savu karaspēku no Sīrijas.
Tā ziņo Amerikas mediji.
Amerikas valdība šīs ziņas nekomentē.

Lēmumu esot pieņēmis ASV prezidents Donalds Tramps.
Viņš jau agrāk gribēja izvest ASV karavīrus no Sīrijas.
Šobrīd Sīrijā atrodas apmēram divi tūkstoši amerikāņu karavīru.

Šogad Latvijā reģistrēti vairāk nekā 900 meža ugunsgrēki

Šogad Latvijā notika vairāk nekā 900 meža ugunsgrēku.
Tas ir divas reizes vairāk nekā citos gados.
Šādi ir Valsts meža dienesta dati.

Šogad izdega gandrīz trīs hektāri meža.
Tas ir trīs reizes vairāk nekā pērn.

Vislielākais meža ugunsgrēks šogad notika Valdgalē augusta vidū.
Lieli meža ugunsgrēki vasarā notika arī Ādažos un Ramatā.

Klaipēdas ostā piestāj garākais kuģis  

Klaipēdas ostā šodien piestāja garākais kuģis, kāds šajā ostā ir bijis.
 Kuģis "Ingy" ir 400 metrus garš un 59 metrus plats.
Līdz šim tik lieli kuģi nebrauca tālāk par Orhūsu Dānijā un Gdaņsku Polijā.

Klaipēda ir trešā osta Baltijas jūrā, kurā var piestāt tik lieli kuģi.
Milzīgais kuģis ar konteineru kravu Lietuvas ostā iebrauca no Gdaņskas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti