Ziņas vieglajā valodā 18. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 18. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 18. novembrīAigars Rozenbergs

    Svin Latvijas 101. gadadienu

    Pirmdien, 18.novembrī, aprit 101. gads kopš Latvijas dibināšanas.

    Tūkstošiem cilvēku piedalījās valsts svētku pasākumos gan Rīgā, gan citās pilsētās.

    Karavīru soļošanā noskatījās gan vecāki cilvēki, gan ģimenes ar bērniem.

    Notika arī svinīgs dievkalpojums un Saeimas sēde.

    Svētkus svinēja arī citās valstīs.

    Piemēram, Lielbritānijā Latvijai par godu izgaismo Birmingemas bibliotēku.

    Birmingema ir otra lielākā pilsēta Lielbritānijā.

    Birmingemas bibliotēku izgaismo sarkanbaltsarkanā krāsā, kāds ir Latvijas karogs.

    Sarkanbaltsarkanā krāsā pirmdien izgaismo arī Niagāras ūdenskritumu.

    Šis ūdenskritums ir viens no lielākajiem ūdenskritumiem pasaulē.

    Tas atrodas Amerikā.

    Krievija atdod Ukrainai kuģus

    Ukraina dabūjusi atpakaļ no Krievijas trīs karakuģus.

    Šos kuģus Krievija Ukrainai atņēma pirms gada Krimas piekrastē.

    Krievija apcietināja arī jūrniekus, kas bija uz šiem kuģiem.

    Jūrniekus atbrīvoja pirms trim mēnešiem.

    Bet kuģus pirmdien nogādāja Odesā.

    To, ka kuģi atdoti, apliecina gan Krievija, gan Ukraina.

    Baltkrievijas vēlēšanās parlamentā vietu nav ieguvis neviens opozīcijas pārstāvis

    Visi 110 Baltkrievijas vēlēšanās ievēlētie deputāti ir Baltkrievijas prezidenta Aleksandra Lukašenko atbalstītāji.

    Vēlēšanās piedalījās trīs ceturtdaļas Baltkrievijas iedzīvotāju.

    Vēlēšanu dienā Baltkrievijā noticis daudz pārkāpumu.

    Tā ziņo vēlēšanu novērotāji.

    Vēlēšanas kritizē arī Eiropa.

    Iespējams, balsis nav pareizi skaitītas.

    Gada rīdzinieks - komponists Boriss Rezņiks

    Gada rīdzinieka balvu šogad saņēma komponists Boriss Rezņiks.

    Viņš 90. gados sacerēja leģendāro skaņdarbu "Atmostas Baltija".

    Balvu „Gada rīdzinieks” šodien pasniedza Rīgas domes svinīgajā sēdē.

    Iepriekšējos gados balvu "Gada rīdzinieks" saņēma operdziedātāja Elīna Garanča, tenisiste Aļona Ostapenko, komponists Raimonds Pauls, režisors Alvis Hermanis un citi slaveni cilvēki.

    Novickis Vācijā saņem ordeni

    Leģendārais basketbolists Dirks Novickis Vācijā saņems ordeni par palīdzēšanu cilvēkiem.

    Ordeni Novickim pasniegs Vācijas prezidents svinīgā ceremonijā pēc divām nedēļām.

    Novickim ir savs labdarības fonds.

    Novickis spēlēja basketbolu NBA Dalasas "Mavericks" komandā.

    Šobrīd viņš ir pārtraucis basketbolista gaitas.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti