Ziņas vieglajā valodā 18. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

"Jaunās Vienotības" premjera amata kandidāts vēlēšanās būs esošais premjers Krišjānis Kariņš

Rudenī gaidāmajās 14. Saeimas vēlēšanās partiju apvienības "Jaunā Vienotība" premjera amata kandidāts būs esošais premjers Krišjānis Kariņš.

To šodien nolēma partijas "Vienotība" un partiju apvienības "Jaunā vienotība" kopsēdē .

"Liepājas partija" nolēma izstāties no Zaļo un zemnieku savienības

"Liepājas partija" šodien ikgadējā kongresā nolēma izstāties no Zaļo un zemnieku savienības.

Nolemts arī iesaistīties jaunā politisko partiju apvienībā "Apvienotais saraksts - Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu apvienība, Liepājas partija".

Jaunās apvienības vadītājs vēl nav izvēlēts.

Ukrainā lielākās kaujas joprojām notiek valsts austrumos

Ukrainas bruņoto spēku ģenerālštābs ziņo, ka Krievijas spēki galvenokārt uzbrūk Severodoneckas, Bahmutas un Slovjanskas virzienā.

Severodoneckā turpinās smagas ielu kaujas.

Kaimiņpilsētu Lisičansku arī apšauda ik dienu, taču ne tik spēcīgi kā Severodonecku.

Taču pilsētai nodarītie postījumi esot ļoti lieli.

Bet no Lisičanskas joprojām var izbraukt un arī piegādāt humānās palīdzības kravas.

Ukrainas austrumos šodien ieradās Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.

Viņš apmeklēja pavisam tuvu kaujām jeb frontes līnijai esošo Mikolajivu.

Zelenskis tikās ar apgabala administrācijas vadību un arī ar pilsētas aizstāvjiem.

Zelenskis karavīriem pasniedza apbalvojumus par varonību kara laukā.

Tūkstošiem cilvēku Londonā protestē pret dzīves dārdzību

Tūkstošiem protestētāju šodien bija sapulcējušies Londonas centrā.

Protestētāji pieprasīja Lielbritānijas valdībai aktīvāku rīcību dzīves dārdzības krīzē.

Demonstrāciju organizēja Arodbiedrību kongress, kas apvieno valsts lielākās arodbiedrības.

Daļa protestētāju norādīja, ka sabiedrībā turpina pieaugt atšķirība starp ļoti bagātajiem un pārējiem, kuriem vienkārši nepietiek iztikas līdzekļu.

Rīgā notika seksuālo minoritāšu un viņu draugu gājiens

Pēc četru gadu pārtraukuma ar skaļām dziesmām un saukļiem Rīgā notika seksuālo minoritāšu un viņu draugu gājiens „Riga Pride”.

Valsts policija ziņo, ka pasākumu apmeklēja aptuveni pieci tūkstoši dalībnieku.

Pasākums noritējis mierīgi.

Par gājiena traucēšanu policija aizturēja tikai vienu cilvēku.

Upēs ūdens līmenis pārsvarā pazeminās

Upēs, kas pārplūda pēc šīsnedēļas stiprajām lietavām, ūdens līmenis pārsvarā pazeminās.

Tā liecina Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra dati.

Ūdens līmenis vēl kāpj Aiviekstē un Gaujā, izņemot Gaujas augšteci.

Ūdens ceļas arī Lielupē un vairākās citās Zemgales upēs.

Aicina pieteikt pļavas vai ganības programmā "Ziedu pļavas"

Dabas aizsardzības pārvalde aicina zālāju īpašniekus pieteikt savas pļavas vai ganības programmā "Ziedu pļavas".

Šī ir jauna programma, kurā paredzēts finansiāls atbalsts tiem, kas vēlas savās pļavās uzlabot bioloģisko daudzveidību.

Pieteikt drīkst tos zālājus, kas atrodas ārpus īpaši aizsargājamām dabas teritorijām un kas līdz šim nav atzīti par ES nozīmes zālāju biotopiem.

Zālāju platībai jābūt vismaz 0,1 hektāram.

Latvijā ir saglabājušies ļoti maz bioloģiski vērtīgu zālāju.

Pieteikties var Dabas aizsardzības pārvaldē līdz 30.jūnijam.

Futbola komanda RFS nospēlē neizšķirti, "Valmieras" un "Rīgas" futbolisti uzvar

Futbola komanda RFS šodien Latvijas futbola virslīgas 17. kārtas spēlē atspēlēja divu vārtu iztrūkumu un noslēdza spēli neizšķirti.

RFS savā laukumā ar rezultātu 2:2 spēlēja neizšķirti pret "Liepāju".

Šodien pie 13. panākuma pēc kārtas tika "Valmiera", kas ar 1:0 pārspēja Salaspils "Super Nova".

Bet komanda "Rīga" ar 1:0 uzvarēja "Tukums 2000"/"Telms" komandu.

Svētdien daudzviet līs

Naktī Latvijā gaidāms mākoņains laiks, vietām skaidrosies.

Dienvidaustrumu rajonos palaikam lietus.

R, DR vējš 3-8 m/s.

Gaisa temperatūra: +12…+16°.

Rītdiena būs mākoņaina, vietām skaidrosies.

Daudzviet lietus, pērkona negaiss, vietām austrumos līs stipri.

R, DR vējš 3-8 m/s, negaisa laikā vējš var būt brāzmains.

Gaisa temperatūra: +16…+20°, austrumu rajonos +20…+22°.

Rīgā mākoņains, naktī brīžiem skaidrosies.

Rīt no dienas vidus palaikam lietus, pērkona negaiss.

R, DR vējš 3-8 m/s, negaisa laikā vējš var būt brāzmains.

Gaisa temperatūra: naktī +12…+14°, rīt dienā +16…+18°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti