Ziņas vieglajā valodā 17.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17.septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17.septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

No amata atkāpies Liepājas domes vadītāja vietnieks Kronbergs

Pirmdien no amata atkāpies Liepājas domes vadītāja vietnieks Ģirts Kronbergs (Latvijas Reģionu apvienība).

Viņš bija atbildīgs par tūrismu un investīcijām Liepājā.

Liepājas mērs Uldis Sesks (Liepājas partija) Kronberga atkāpšanos pārrunās otrdien, 18.septembrī.

Kronbergs arī pēc atkāpšanās no šī amata joprojām būs Liepājas domes deputāts.

 

Briselē vīrietis ar nazi savainojis policistu

Briselē kāds vīrietis ar nazi savainojis policistu.

Pēc uzbrukuma šo vīrieti sašāva cits policists.

Uzbrucējs aizvests uz slimnīcu.

Uzbrukums notika Maksimiliāna parkā.

Šajā parkā bieži pulcējas bēgļi no Ziemeļāfrikas, kas cer nokļūt tālāk Lielbritānijā.

Beļģijas policija izmeklē notikušo.

Aptuveni desmit cilvēki uzbrukuši Irānas vēstniecībai Grieķijā

Pirmdien apmēram desmit cilvēku centās izdemolēt Irānas vēstniecību Grieķijas galvaspilsētā Atēnās.

Šādā veidā viņi gribēja protestēt pret Irānas valdības attieksmi pret kurdu tautības cilvēkiem Irānā.

Irānas vēstniecības ēkai Atēnās izsisti logi.

Ēkas pagalmā iemesta muca ar sarkanu krāsu.

Neviens uzbrukumā nav cietis.

Šie paši cilvēki rīkojuši nekārtības arī agrāk.

Pirms pāris nedēļām viņi ielauzās Austrijas vēstniecībā.

Akcijā „Sargi ģimenes sirdi!” bez maksas varēs izmērīt holesterīna līmeni

Ceturtdien, 20.septembrī, Rīgā varēs bez maksas izmērīt holesterīna līmeni.

Tāpat varēs bez maksas saņemt kardiologa konsultāciju.

Ceturtdien Rīgā notiks akcija „Sargi ģimenes sirdi!”.

Tā domāta sirds slimību ātrākai atklāšanai un ārstēšanai.

Holesterīna mērījumi un ārstu konsultācijas notiks tirdzniecības centrā „Rīga Plaza”.

 

Nākamgad Latvijā būs jaunas 100 un 200 eiro naudas zīmes

Nākamā gada pavasarī Latvijā parādīsies jaunas 100 un 200 eiro naudas zīmes.

Tās būs drošākas nekā līdzšinējās.

Tām būs arī cits izmērs.

Cilvēkiem jaunās banknotes būs ērtāk turēt makā.

Tās arī varēs ilgāk izmantot, jo tās mazāk nodils.

Tā norāda Eiropas Centrālā banka.

 

"Splendid Palace" pirmo reizi rādīs dokumentālo filmu "Kurts Fridrihsons"

Kinoteātrī "Splendid Palace" nākammēnes pirmo reizi rādīs dokumentālo filmu "Kurts Fridrihsons".

Filma ir rakstnieces Gundegas Repšes stāsts par Kurtu Fridrihsonu.

Filmas režisore ir Dzintra Geka.

Filma tapusi trīs gadus un ir uzņemta septiņās valstīs.

No 12.oktobra filma būs skatāma visos lielākajos Latvijas kinoteātros.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti