Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 17.aprīlī

 Ziņas vieglajā valodā 17. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 17. aprīlīDace Simanoviča

 

 

“Dzīvajā rindā” potes pret Covid-19  saņēma 5000 cilvēku

Astoņos masu vakcinācijas centros sestdien, 17. aprīlī, pret Covid-19 sapotēja vairāk nekā 5000 cilvēku.
Izmantoja visas sestdienai paredzētās vakcīnas.
Interese bija ļoti liela un veidojās garas rindas.
Tajās bija jāstāv vairākas stundas.
Īpaši lēni rinda virzījās uz priekšu Cēsīs.
Tur palīgā devās arī divas vakcinētāju brigādes no Rīgas.
Svētdien, 18. aprīlī, vakcinācija turpināsies divos centros – Cēsīs un Daugavpilī.
Brīvās rindas būs arī turpmāk, taču tad, kad vakcīnu būs vairāk.
Tā sola amatpersonas.

Latvijā vēl 654 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 654 jaunus Covid-19 gadījumus, seši slimnieki miruši.
Trešdaļu no jaunajiem gadījumiem reģistrēja Rīgā, bet salīdzinoši daudz jauno inficēto arī Daugavpilī un Jelgavā.

Saruka to pacientu skaits, kuri ārstējas slimnīcās.
Tagad tādu ir 630.
86 slimo smagi.

Uzņēmumam prasa atmaksāt valsts atbalstu sen samaksāta soda dēļ

Ir uzņēmumi, kuriem nācās atmaksāt krīzē piešķirto atbalsta maksājumu.
Tas saistīts ar darba tiesību un citiem pārkāpumiem.
Piemēram, kafejnīca “Sumbrs” saņēma 1700 eiro atbalstu.
Valsts ieņēmumu dienests vēlāk uzzināja, ka tur iepriekš bija darba tiesību pārkāpumi.
Uzņēmums sodu samaksāja, taču šis bija iemesls prasīt atbalstu atpakaļ.

Lielbritānijā atvadījās no prinča Filipa

Lielbritānijā atvadījās no karalienes Elizabetes II vīra, prinča Filipa.
Valstī bija klusuma brīdis un skanēja lielgabalu zalves.
Bēres notika, ievērojot pandēmijas dēļ noteiktos ierobežojumus.
Atvadu ceremonijā Vindzoras pils kapelā piedalījās tikai ģimene.
Bēres televīzijas tiešraidē vēroja miljoniem cilvēku Apvienotajā Karalistē un visā pasaulē.

Pasaules slavenības aicina Navaļnijam nodrošināt ārstēšanu

Navaļnijs tiesā, 2021.gada februārī

Pasaules slavenības aicina krievu opozīcijas līderim Aleksejam Navaļnijam nodrošināt ārstēšanu.
Vēstuli, ko parakstīja vairāk nekā 70 slavenību, nosūtīja Krievijas prezidentam Vladimiram Putinam.
Navaļnijs atrodas cietumā un turpina badastreiku, jo nesaņem mediķu palīdzību.

Rauls Kastro atstāj Kubas kompartijas līdera amatu

Rauls Kastro

Kubas Komunistiskās partijas līderis Rauls Kastro atkāpās no amata.
89 gadus vecais Kastro to paziņoja partijas kongresa atklāšanā.
Viņš teica, ka amatu pamet ar sajūtu, ka ir izpildījis savu misiju.
Viņa lēmums oficiāli noslēdz 60 gadu Kastro ģimenes valdīšanu Kubā.
Tā sākās ar viņa vecāko brāli Fidelu.

Lietuvā mīkstinās Covid-19 ierobežojumus

Lietuvas valdība pandēmijas dēļ noteikto ārkārtējo stāvokli pagarinās.
Tas būs spēkā vismaz līdz jūnijam.
Tomēr līdzšinējie ierobežojumi mazināsies.
Ja noteikumus neievēros, prasības mainīsies.

Pasaulē Covid-19 upuru skaits pārsniedz 3 miljonus

Pasaulē ar Covid-19 saistīto nāves gadījumu skaits pārsniedzis trīs miljonus.
Šo nāves gadījumu skaits turpina palielināties.
Dažās valstīs vakcinācijas kampaņu dēļ situācija ir labāka, piemēram, Izraēlā.
Savukārt Indijā turpinās straujš inficēšanās gadījumu skaita pieaugums.

Sevastova nodrošina Latvijas izlasei uzvaru Kingas kausa duelī

Anastasija Sevastova

Anastasija Sevastova sestdien, 17. aprīlī, Jūrmalā nodrošināja Latvijas sieviešu tenisa izlasei uzvaru Billijas Džīnas Kingas kausa duelī.
Latvija panāca 3-0 pret Indiju.
Šī uzvara ļaus nākamgad spēlēt finālturnīra kvalifikācijā.
Sevastova ar 6-0, 7-6 uzvarēja Ankitu Rainu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt