Ziņas vieglajā valodā 17. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Rekorddaudz mirušo Covid-19 slimnieku

Aizvadītajā diennaktī nomiruši 79 Covid-19 slimnieki.

Tik daudz nomirušo ir pirmo reizi.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits samazinās.

Patlaban slimnīcās ārstējas 1185, katram piektajam jeb 204 pacientiem ir smaga slimības gaita.

 

Slimnīcās atkal būs vairāk pakalpojumu 

No pirmdienas, 22. novembra, slimnīcas daļēji atsāks plānveida veselības aprūpes pakalpojumus.

Pēdējā laikā ir samazinājies gan jaunatklāto Covid-19 gadījumu skaits, gan pacientu skaits slimnīcās.

Tāpēc slimnīcas var atsākt plānveida pakalpojumus.

 

Pieķer Covid-19 sertifikātu viltotāju 

Aizdomās par viltotu vakcinēšanas sertifikātu izsniegšanu aizturēta kāda Siguldas medicīnas iestādes darbiniece.

Zināms, ka viņa viltojusi sertifikātus divām savām draudzenēm.

Policija aizturēja arī draudzenes.

Policija domā, ka ir vēl cilvēki, kuri tika pie viltotiem sertifikātiem.

Policija aicina cilvēkus atzīties pašiem. Tas mazinās sodu.

 

Uzstāda pagaidu žogu uz robežas ar Baltkrieviju

Latvijas–Baltkrievijas robeža un tajā izbūvētais pagaidu žogs, 2021.gada novembris.
Latvijas–Baltkrievijas robeža un tajā izbūvētais pagaidu žogs, 2021.gada novembris.

Migranti līdz šim nav mēģinājuši šķērsot vai bojāt uz Latvijas–Baltkrievijas robežas ierīkoto pagaidu dzeloņstiepļu žogu.

Migranti mēģina robežu šķērsot tur, kur žoga nav.

Pagaidu žoga ierīkošanu plāno pabeigt nākamnedēļ.

No 37 kilometriem robežas bez žoga patlaban ir 6 kilometri.

 

Situācija pie BaltkrievijasPolijas robežas nomierinās

Situācija pie Polijas un Baltkrievijas robežas kļuvusi mierīgāka.

Naktī dažas migrantu grupas mēģināja iekļūt Polijā, bet dienā migrantu pie robežas kļuva mazāk.

Baltkrievijas dienesti cilvēkus ar autobusiem aizveda uz izmitināšanas centru.

Tur viņi varēs paēst un sasildīties.

Daļa migrantu varēs atgriezties Irākā.

Irākas valdība kopā ar Eiropas Savienību organizē pirmo īpašo lidmašīnas reisu.

 

Saeima turpinās lemt par nākamā gada budžetu

Saeima trīs dienās nepaguva galīgajā lasījumā izskatīt nākamā gada valsts budžeta likumprojektus.

Tāpēc turpinās to darīt pēc svētku brīvdienām.

Debatēs daudz runā opozīcijas deputāti, taču viņu priekšlikumus noraida.

Asu opozīcijas kritiku izpelnījās tā saucamās „deputātu kvotas”.

 

„Facebook” bloķēta vakcīnu pretinieku lapu

Platformā „Facebook” bloķēta Latvijas vakcīnu pretinieku lapa.

Tās nosaukums „Vakcīnrealitāte Latvijā”.

Līdz šim tā netraucēti izplatīja melus par vakcīnām.

Par to bija daudz sūdzību.

Taču policija pret to nevērsās, jo par viltus ziņu izplatīšanu krimināllikumā atbildība nav paredzēta.

 

Okupācijas muzejs atgriežas atjaunotajā ēkā

Latvijas Okupācijas muzejs svinīgi uzsāka atgriešanos atjaunotajā ēkā Latviešu strēlnieku laukumā.

Latvijas Republikas proklamēšanas dienas priekšvakarā muzejā nogādāja četrus Latvijas Republikas karogus.

Šos karogus padomju okupācijas laikā cilvēki rūpīgi slēpa, jo baidījās no represijām.

Viens no karogiem piederēja Latvijas brīvības cīnītāja Gunāra Astras vecākajam brālim Harijam Astram.

Karogus un citus priekšmetus ievietos speciālās muzeja krātuvēs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti