Ziņas vieglajā valodā 17. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 17. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. novembrīPārsla Saktiņa

 

 

Valdība nepieņem stingrākus ierobežojumus Covid-19 izplatības mazināšanai

Valdība otrdien neieviesa stingrākus ierobežojumus Covid-19 dēļ

Valdība nelēma arī par attālinātām mācībām mazāko klašu skolēniem. 

Valdība pastiprināja prasību publiskās vietās nēsāt sejas maskas. 

Piemēram, veikalos cilvēkus bez sejas maskas neielaidīs un neapkalpos.

Covid-19 slimnieku kontaktpersonas varēs noteikt arī darba devējs. 

Valdība aicina cilvēkus būt atbildīgiem un ievērot visas prasības par pulcēšanos.

 

Turpinās Covid-19 izplatība

Aizvadītājā diennaktī Latvijā atklāti 278 Covid-19 gadījumi. Seši saslimušie miruši. 

Visvairāk inficēto atklāts Rīgā – 117.

Strauji slimība izplatās arī Jūrmalā un Aknīstes novadā.

 

Citas pasaules valstis pastiprina ierobežojumus 

Zviedrijas valdība paziņo par valsts mēroga ierobežojumiem. 

Igaunijā atkal ir spēkā stingrāki ierobežojumi, 

Lietuvā vēlas pagarināt valsts mēroga karantīnu.

Lietuvā reģistrēti 996 jauni Covid-19 gadījumi. 14 cilvēki miruši. 

Igaunijā Covid-19 atklāts 186 cilvēkiem. Trīs saslimušie miruši.

 

Zolitūdes traģēdijas tiesa uzrakstījusi spriedumu

Spriedums uzrakstīts uz 1200 lappusēm. 

Par vainīgu tiesa atzina vienu cilvēku. 

Tas ir būvinženieris Ivars Sergets. Viņam piespriesti 6 gadi cietumā. 

Pārējos astoņus apsūdzētos tiesa pilnībā attaisnoja. 

Traģēdija notika pirms septiņiem gadiem. Toreiz iebruka lielveikala „Maxima” jumts. 

Gāja bojā 54 cilvēki un vairāki tika ievainoti.

 

18. novembrī sabiedriskajā transportā vajadzēs biļeti

18. novembrī Rīgas sabiedriskajā transportā nedrīkstēs braukt bez biļetes. 

Valsts svētkos sabiedriskais transports nebūs bez maksas. 

Sabiedriskais transports kursēs pēc brīvdienu grafika.

Darbosies brīvdienu biļetes.
 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt