Valdība nepieņem stingrākus ierobežojumus Covid-19 izplatības mazināšanai

Valdība otrdien neieviesa stingrākus ierobežojumus Covid-19 dēļ
Valdība nelēma arī par attālinātām mācībām mazāko klašu skolēniem.
Valdība pastiprināja prasību publiskās vietās nēsāt sejas maskas.
Piemēram, veikalos cilvēkus bez sejas maskas neielaidīs un neapkalpos.
Covid-19 slimnieku kontaktpersonas varēs noteikt arī darba devējs.
Valdība aicina cilvēkus būt atbildīgiem un ievērot visas prasības par pulcēšanos.
Turpinās Covid-19 izplatība
Aizvadītājā diennaktī Latvijā atklāti 278 Covid-19 gadījumi. Seši saslimušie miruši.
Visvairāk inficēto atklāts Rīgā – 117.
Strauji slimība izplatās arī Jūrmalā un Aknīstes novadā.
Citas pasaules valstis pastiprina ierobežojumus
Zviedrijas valdība paziņo par valsts mēroga ierobežojumiem.
Igaunijā atkal ir spēkā stingrāki ierobežojumi,
Lietuvā vēlas pagarināt valsts mēroga karantīnu.
Lietuvā reģistrēti 996 jauni Covid-19 gadījumi. 14 cilvēki miruši.
Igaunijā Covid-19 atklāts 186 cilvēkiem. Trīs saslimušie miruši.
Zolitūdes traģēdijas tiesa uzrakstījusi spriedumu
Spriedums uzrakstīts uz 1200 lappusēm.
Par vainīgu tiesa atzina vienu cilvēku.
Tas ir būvinženieris Ivars Sergets. Viņam piespriesti 6 gadi cietumā.
Pārējos astoņus apsūdzētos tiesa pilnībā attaisnoja.
Traģēdija notika pirms septiņiem gadiem. Toreiz iebruka lielveikala „Maxima” jumts.
Gāja bojā 54 cilvēki un vairāki tika ievainoti.
18. novembrī sabiedriskajā transportā vajadzēs biļeti
18. novembrī Rīgas sabiedriskajā transportā nedrīkstēs braukt bez biļetes.
Valsts svētkos sabiedriskais transports nebūs bez maksas.
Sabiedriskais transports kursēs pēc brīvdienu grafika.
Darbosies brīvdienu biļetes.