Ziņas vieglajā valodā 17. februārī

Ziņas vieglajā valodā 17. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 17. februārīAgnese Vasermane

     

     

    Prezidents sola aizstāvēt Latvijas pilsoni Misāni

    Latvijai ir jāaizstāv savi cilvēki.

    Tā šodien norādīja Latvijas prezidents Egils Levits tā sauktajā Kristīnes Misānes lietā.

    Prezidents šīs sievietes aizstāvībai šodien sasauca dažādu dienestu sanāksmi, lai domātu, ko darīt.

    Misāni apsūdz sava bērna nolaupīšanā un atvešanā no Dienvidāfrikas uz Latviju.

    Bērna tēvs ir no Dienvidāfrikas.

    Misānes tiesa gaidāma Dienvidāfrikā.

    Misānes lietai seko līdzi daudz cilvēku, kas izsaka savu viedokli internetā.

    Notikušas arī demonstrācijas.

     

    Jaunā Rīgas teātra ēku vēlas pārbūvēt četri uzņēmumi

    Jaunā Rīgas teātra ēku Rīgā, Lāčplēša ielā, vēlas būvēt četri uzņēmēji.

    Par teātra ēkas pārbūvi ir izsludināts iepirkums.

    Iepirkumu izsludināja uzņēmums "Valsts nekustamie īpašumi".

    Šis uzņēmums sācis izvērtēt būvnieku pieteikumus.

    Konkursa rezultāti būs zināmi mēneša laikā.

    Cik izmaksās Jaunā Rīgas teātra ēkas pārbūvēšana, nav zināms.

     

    Latvijā avārijās uz ceļiem pērn gāja bojā 132 cilvēki 

    Pagājušajā gadā avārijās uz ceļiem Latvijā gāja bojā 132 cilvēki.

    Tas ir salīdzinoši mazāk nekā citus gadus.

    Tā informē policija.

    Samazinājies gan bojā gājušo, gan avārijās smagi cietušo cilvēku skaits.

    Policija vēlas, lai pēc 30 gadiem uz Latvijas ceļiem neietu bojā neviens cilvēks.

    Lielākoties avārijas notiek cilvēku neuzmanības un pārgalvības dēļ.

     

    Stiprais vējš lauzis kokus un bojājis ēkas

    Glābēji šodien saņēma 54 zvanus par spēcīgā vēja nolauztiem kokiem vai bojātām ēkām.

    Visvairāk vējš bojāja ēku jumtus.

    Bet koki pārsvarā bija nolūzuši uz ceļa braucamās daļas un traucēja mašīnām un gājējiem.

    Stiprā vēja dēļ glābējiem visvairāk darba bija Rīgas reģionā, bet vismazāk Latgalē.

     

    Latvijas basketbola izlasei pirmā spēle Eiropas čempionāta kvalifikācijā

    Latvijas basketbola izlasei šajā nedēļas nogalē būs pirmā spēle 2021. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā.

    Latvija spēlēs ar Bosniju un Hercegovinu.

    Basketbola spēle notiks "Arēnā Rīga". 

    Latvijas izlases galvenais treneris ir Roberts Štelmahers.

    Bet izlases kapteinis ir Jānis Blūms.

    Jau zināms, ka Latvijas izlasē nespēlēs Žanis Peiners.

     

    Latvijas parabobslejists Artūrs Klots ieguvis bronzas medaļu

    Latvijas parabobslejists Artūrs Klots Pasaules kausa kopvērtējumā ieguva bronzas medaļu.

    Pēdējais Pasaules kausa posms notika vakar Pārksitijas trasē.

    Tas ir Amerikā.

    Šajās sacensībās uzvarēja parabobslejists Sebastians Vipola-Vestins.

    Viņš ir zviedru sportists.

    Pasaules kausā no Latvijas piedalījās arī Alvils Brants.

    Viņš ieguva 12.vietu.

     

    Laika ziņas 

    Šonakt Latvijā joprojām pūtīs stiprs vējš – piekrastē līdz 20-22 metriem sekundē.

    Rīt dienā vēja ātrums samazināsies.

    Tā prognozē sinoptiķi.

    Šonakt Latvijā bez īpašiem nokrišņiem.

    Rīt būs lietaina diena, īpaši Vidzemē un Latgalē.

    Brīžiem uzspīdēs arī saule.

    Gaisa temperatūra šonakt +1..+5 grādi, rīt dienā - +5..+8 grādi.

    Rīgā šonakt bez nokrišņiem, rīt dienā īslaicīgs lietus.

    Brīžiem uzspīdēs saule.

    Dienvidrietumu vējš naktī brāzmās līdz 16 metriem sekundē, rīt dienā 10-12 metru sekundē.

    Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +4..+5 grādi, rīt dienā +6, +7 grādi.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti