Latvijā antirekords – 148 jauni Covid-19 gadījumi
Aizvadītajā diennaktī Covid 19 atklāts 148 cilvēkiem.
Lielākais slimības uzliesmojums ir Vecpiebalgas novadā.
Slimība izplatījusies no viena cilvēka.
Viņš strādā skolā un piedalījās kora mēģinājumā.
Kopumā Vecpiebalgas novadā saslimuši vismaz 50 cilvēki
Latvijā Covid-19 izplatās aizvien straujāk.
Aizvadītajā diennaktī miris viens ar Covid-19 inficēts pacients.
Persona bija vecumā līdz 35 gadiem.
Pacientam nebija citas slimības.
Sākumā personai bijusi viegla slimības gaita, bet vēlāk veselības stāvoklis strauji pasliktinājies.
Pašizolācija nav jāievēro ieceļotājiem no 5 Eiropas valstīm
No sestdienas, 17. oktobra, pašizolācija vairs nebūs jāievēro, atgriežoties no piecām valstīm – Somijas, Grieķijas, Kipras, Norvēģijas un Igaunijas.
Savukārt ceļot nedrīkstēs uz sešām Eiropas valstīm.
Lidojumi aizliegti uz Vatikānu, Andoru, Čehiju, Beļģiju, Nīderlandi un Franciju.
Eiropā strauji izplatās Covid-19
Eiropā arvien vairāk cilvēku saslimuši ar Covid-19.
Palielinās arī nomirušo skaits.
Daudzas valstis ievieš stingrākus ierobežojumus.
Francijā no sestdienas, 17. oktobra, lielākajās pilsētās no 9 vakarā līdz 6 rītā būs komandantstunda.
Cilvēki nedrīkstēs atrasties publiskās vietās.
Vācijā līdz gada beigām būs aizliegti masu pasākumi.
Džonsons pieļauj sarunu pārtraukšanu ar ES

Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons piektdien, 16. oktobrī, paziņoja, ka Lielbritānija pārtrauks sarunas ar Eiropas Savienību, ja tā nemainīs savu nostāju.
Eiropas Savienība uzskata, ka sarunas par abu pušu turpmākajām attiecībām pēc “Brexit” nevirzās uz priekšu un aicina Lielbritāniju piekāpties svarīgākajos jautājumos.
Džonsons apsūdzējis Eiropas Savienību nespējā iesaistīties nopietnās sarunās.
ASV prezidenta vēlēšanās nobalsojis jau 21 miljons cilvēku
ASV prezidenta vēlēšanās līdz piektdienai nobalsojis jau 21 miljons cilvēku.
Līdz oficiālajai vēlēšanu dienai ir palikušas vairāk par divām nedēļām.
Koronavīrusa pandēmijas dēļ populārāka kļuvusi balsošana pa pastu.
Lielais nobalsojušo skaits varētu nozīmēt, ka vēlētāji savu izvēli izdarījuši labu laiku pirms vēlēšanām.
Vairākos štatos, kur atļauta balsošana klātienē, pie balsošanas vietām bija redzamas garas rindas.
Saeima sāk izskatīt nākamā gada budžetu
Saeima piektdien, 16. oktobrī, skatīšanai parlamenta komisijās nodeva nākamā gada budžeta likumprojektu.
Komisijas budžetu vērtēt jaunnedēļ.
Budžetu deputāti cer pieņemt pēc valsts svētkiem novembrī.
Deputāte Liepiņa noliek mandātu

Pie Saeimas frakcijām nepiederošā deputāte Linda Liepiņa aiziet no Saeimas. Iesniegumā par deputātes mandāta nolikšanu Liepiņa uzsvēra, ka ir vismaz 13 iemesli, kāpēc pamest Saeimu.
Tostarp – Latvijā ilgstoši tiekot pārkāpta Satversme.
Liepiņu 13. Saeimā ievēlēja no partijas "KPV LV" saraksta, taču vēlāk viņa no frakcijas izstājās.
Latvijā šogad satiksmes negadījumos bojā gājuši 104 cilvēki
Latvijā šogad satiksmes negadījumos bojā gājuši 104 cilvēki.
Tas ir par pieciem cilvēkiem vairāk nekā pērn šajā laikā.
Tuvākajās naktīs pazemināsies gaisa temperatūra, tāpēc ceļi var apledot. Autovadītājiem jābūt ļoti uzmanīgiem, lai nenotiktu avārijas.