Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 16. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 16. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 16. jūlijāJānis Ramāns

 

 

Ieceļotājiem jāaizpilda anketa

Ieceļojot Latvijā, ikvienam ir jāaizpilda speciāla aptauja.

Tajā jāpastāsta, no kādas valsts ceļotājs ieradies un vai bijis nesen arī citās zemēs.

Šādi Latvijā cer ierobežot slimības Covid-19 izplatību.

Policija īpaši pieskatīs tos ceļotājus, kuri ieradušies no valstīm ar plašu Covid-19 izplatību.

Epidemiologs stāsta, katrs trešais Covid-19 slimnieks atbrauc no ārzemēm. Visbiežāk tie ir jauni cilvēki.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā tika veikti nedaudz vairāk nekā 1600 Covid-19 testu un atklāts viens jauns saslimšanas gadījums.

 

Soda "Signet Bank"

Latvijas banku uzraugs sodījis "Signet Bank".

Tai jāmaksā sods vairāk nekā 900 tūkstošu eiro apmērā.

Banka iespējams apkalpojusi noziedzīgi iegūtu naudu.

 

Sūdzas par dīkstāves pabalstiem

Valdība izsniedz dīkstāves pabalstus, bet Valsts ieņēmumu dienests prasa tos atpakaļ.

Šādi vēstulē medijiem sūdzas kāds uzņēmējs.

Viņam pieder viesnīcas Vecrīgā.

Viņš raksta, ka Valsts ieņēmumu dienests licis atmaksāt dīkstāves pabalstā saņemtu teju pusotru tūkstoti eiro.

Uzņēmējs gan nestāsta, to, ka kandidēs uz Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām.

Turklāt firmas valdes locekle nemaz neesot bijusi īstā dīkstāvē. Viņa ir strādājusi.

 

Eiropas klientu datus neļauj sūtīt uz ASV

Interneta uzņēmumi vairs nedrīkst sūtīt uz Ameriku informāciju par saviem klientiem Eiropā.

Tā paziņoja Eiropas tiesa.

Tā atcēla Eiropas Savienības un ASV datu aizsardzības vienošanos, kas līdz šim tehnoloģiju kompānijām to ļāva darīt.

Eiropas tiesa par šo lēma pēc tam, kad atklājās, ka "Facebook" ir devis ASV drošības dienestiem piekļuvi eiropiešu personīgajiem datiem.

 

Lielbritānija apsūdz Krieviju mēģinājumos ietekmēt vēlēšanas

Krievija ir centusies ietekmēt Lielbritānijas parlamenta vēlēšanas.

Tas notika pirms gada.

Speciāli Krievijas algoti cilvēki sociālajos medijos ir likuši zagtus dokumentus.

Lielbritānijas parlamenta izlūkošanas un drošības komiteja pastāstīja, ka pēc nedēļas tā publicēs arī informāciju par Krievijas iejaukšanos "Brexit' referendumā.

Tajā Lielbritānija nobalsoja par izstāšanos no Eiropas Savienības.

 

Mediķiem velta vairākus koncertus

Ar koncertu Rīgas pilī tiek atklāts jauns koncertu cikls ''Kopā''.

Tas ir veltīts Covid-19 ārstēšanā iesaistītajiem Latvijas mediķiem.

Koncertu ciklā notiks četri koncerti. Tie notiks Latvijas muižās un pilīs.

Koncertos piedalīsies izcili Latvijas operdziedātāji un citi mūziķi.

Ļoti maz klausītāju koncertus drīkst apmeklēt klātienē.

Bet ikviens tos drīkst skatīties un klausīties arī tiešsaistē internetā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt