Karš Ukrainā turpinās jau divdesmito dienu
Karš Ukrainā turpinās jau divdesmito dienu.
Krievijas karaspēks nav iekarojis nevienu no Ukrainas lielajām pilsētām.
Pilsētas apšauda un bombardē.
Ar raķetēm apšaudīta arī galvaspilsēta Kijiva.
Ukrainas vadība uzskata, ka Krievijas prezidenta Vladimira Putina plāns ieņemt Kijivu ir izgāzies.
Ukrainas vadība uzskata, ka arī krievi paši to saprot.
Vairāki tūkstoši cilvēku evakuēti no Mariupoles
Ukrainas varasiestādes mēģina evakuēt cilvēkus no karā vissmagāk cietušajām Ukrainas pilsētām.
Vairāki tūkstoši cilvēku šodien izkļuva no krievu aplenktās Mariupoles.
Pilsētā nav elektrības, pārtikas, ūdens un siltuma.
Krievijas karaspēks neļauj ievest pilsētā humāno palīdzību.
Otrdien krievu karavīri sagrāba gūstā Mariupoles slimnīcas ārstus un pacientus.
No Ukrainas bēgļu gaitās devušies trīs miljoni cilvēku
Kopš kara sākuma Ukrainu pametuši trīs miljoni cilvēku.
Tādi ir ANO dati.
Vairāk nekā 1,8 miljoni bēgļu ir devušies uz Poliju.
Bēgļus uzņēmušas arī Rumānija, Moldova, Ungārija un Slovākija.
Uz Krieviju un Baltkrieviju devušies daudz mazāk – ap 150 tūkstošiem cilvēku.
Latvijā pēc palīdzības vērsušies vairāk nekā 3000 cilvēku no Ukrainas
Ukrainas bēgļi ierodas arī Latvijā.
Latvijas pašvaldībās pēc palīdzības vērsušies vairāk nekā trīs tūkstoši cilvēku no Ukrainas.
Latvijā izmitināti 1600 cilvēku no Ukrainas.
Visvairāk – Rīgā, Liepājā, Ventspilī un tās novadā.
Nākamnedēļ atbalsta centru Ukrainas bēgļiem pārcels uz lielākām telpām
Šodien pie atbalsta centra Ukrainas kara bēgļiem Rīgā Kongresu namā bija gara rinda.
Rīgas domes vadība saka, ka centrs nespēj apkalpot vairāk nekā 750 cilvēkus.
Tam ir nepieciešamas plašākas telpas.
Nākamnedēļ centru pārcels uz bijušo Rīgas Tehniskās universitātes ēku.
Savukārt Kongresu namā atradīsies informācijas centrs.
Latvijā vairs nevarēs piekļūt 71 Krievijas interneta vietnei
Latvijā vairs nevarēs piekļūt 71 Krievijas interneta vietnei.
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome uzskata, ka tās izplata Kremļa propagandu.
Šīs vietnes atbalsta un slavina Krievijas iebrukumu Ukrainā.
Bloķētas, piemēram, interneta vietnes "Vesti.ru" ,"Lenta.ru" un citas.
Daugavpilī noticis mītiņš pret Ukrainas karoga izkāršanu pie mūzikas skolas
Daugavpilī Staņislava Broka Mūzikas vidusskolas vadība pie skolas Daugavpils pilsētas karogu nomainīja pret Ukrainas karogu.
Daļa pilsētnieku un pilsētas mērs uzskata, ka tā ir necieņa pret pilsētas karogu.
Viņi sarīkoja mītiņu.
Taču skolas direktors uzskata, ka protests nav par karogu, bet cilvēki neatbalsta Ukrainu.
Pilsētas dome pie skolas ierīkos vēl vienu karoga mastu.
Aizvadītajā diennaktī nedaudz samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās
Aizvadītajā diennaktī nedaudz samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.
Patlaban tajā ārstējas 1094 cilvēku.
Covid-19 kā pamatdiagnoze noteikta 483 saslimušajiem.
44 pacientiem ir smaga slimības gaita.
Pirmdien nomira seši inficēti cilvēki.
Infekciju atklāja vēl 6250 cilvēkiem.
Žīguru mežā dienas vidū lācis uzbruka mežkopim
Žīguru mežā dienas vidū lācis uzbruka mežkopim.
Mežkopis bēga, bet paklupa.
Lācis viņam sakoda kāju.
Mežkopis paša spēkiem devās uz slimnīcu Balvos.
Cietušajam dzīvībai briesmas nedraud.
Laika ziņas
Trešdien Latvijā būs neliels mākoņu daudzums.
Bez nokrišņiem.
Lēns vējš 1-5 m/s.
Naktī vietām migla.
Gaisa temperatūra naktī -1…-6°, vietām jūras piekrastē 0…+1°.
Dienā +6…+11°, austrumu rajonos +4…+6°.
Rīgā būs skaidras debesis, pēcpusdienā daļēji mākoņains.
Bez nokrišņiem.
Lēns vējš 1-5 m/s.
Gaisa temperatūra naktī -1…-3°, dienā +8…+10°.
Laika tips 3. – nelabvēlīgs.