Ziņas vieglajā valodā 14. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 14. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 14. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Okupācija muzeju vadīs Solvita Vība

Latvijas Okupācijas muzeja direktore būs Solvita Vība.

Muzeja direktores amatā viņu apstiprināja muzeja biedrības sapulcē.

Uz Okupācijas muzeja direktora amatu notika konkurss.

Tajā pieteicās 13 kandidātu.

Par Okupācijas muzeja direktori Vība sāks strādāt nākamtrešdien.

Nacionālo apvienību turpinās vadīt Dzintars

Nacionālo apvienību turpinās vadīt Raivis Dzintars.

Tā nolēma Nacionālās apvienības sanāksmē.

Sanāksmē bija sapulcējušies ap 250 dalībnieku.

Par Raivi Dzintaru kā Nacionālās apvienības vadītāju nobalsoja lielākā daļa sanākušo.

Nedaudz mainīja arī Nacionālās apvienības valdi.

Francijā spēcīga vēja un lietusgāžu dēļ cilvēki paliek bez elektrības, 

Francijā sestdien ir ļoti stiprs lietus un vējš.

Slikto laikapstākļu dēļ tūkstošiem ēku nav elektrības, uz ceļiem notiek daudz avāriju.

Dažās vietās Francijā ir sākušies plūdi.

Korsikas reģionā atcelti visi vilcieni.

Pie kalniem nogruvušās zemes dēļ cilvēki nevar piekļūt vairākām slavenām slēpošanas vietām.

Slēpotājus brīdina, ka ir iespējamas lavīnas jeb sniega nogruvumi.

Āfrikas cūku mēris šonedēļ konstatēts vienai mežacūkai

Šonedēļ Latvijā atklāja vienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Āfrikas cūku mēri.

Slimību atklāja kādai mežacūkai Daugavpils apkārtnē.

Šogad kopumā Āfrikas cūku mēris ir atklāts vairāk nekā četrsimt mežacūkām Latvijā.

Āfrikas cūku mēris ir ļoti bīstama slimība.

Ja šo slimību atklāj mājas cūkai, visas cūkas šajā saimniecībā ir jānokauj.

Notiek pārgājiens Līgatnes dabas takās

Šovakar cilvēki var doties pārgājienā pa Līgatnes dabas takām.

Pārgājienu laikā cilvēkiem rāda, kā dabā dzīvo dažādi dzīvnieki.

Tumsā daudzi dzīvnieki kļūst aktīvāki, izlien no slēptuvēm un meklē barību.

Mākslas akadēmijā atver gadatirgu

Latvijas Mākslas akadēmijā ir atvērts gadatirgus.

Tā nosaukums ir „Jaunmarka”.

Šajā gadatirgū var nopirkt Mākslas akadēmijas studentu veidotus darbus.

Pie darbiem tirgū var satikt arī pašus Mākslas akadēmijas studentus un ar viņiem aprunāties.

Gadatirgus „Jaunmarka” notiks trīs nedēļas – līdz 5.janvārim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti