Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Latvijas Banku vadīs Mārtiņš Kazāks

Mārtiņš Kazāks Saeima sēdē, kurā viņu ievēlē Latvijas Bankas prezidenta amatā, 12.12.2019.
Mārtiņš Kazāks Saeima sēdē, kurā viņu ievēlē Latvijas Bankas prezidenta amatā, 12.12.2019.

Latvijas Bankai būs jauns vadītājs.

Saeima Latvijas Bankas prezidenta amatā ievēlēja Mārtiņu Kazāku.

Viņš šobrīd jau strādā Latvijas Bankā – ir bankas padomes loceklis.

Latvijas Bankas prezidenta amatā Kazāks sāks strādāt pēc desmit dienām - 21. decembrī.

Šobrīd Latvijas Bankas prezidents ir Ilmārs Rimšēvičs.

 

Briselē protestē Baltijas zemnieki

Protesta akciju Briselē sarīkoja vairāki desmiti Latvijas, Lietuvas un Igaunijas zemnieku.

Protestētāji grib vairāk naudas no Eiropas Savienības Baltijas valstu zemniekiem.

Lietuviešu zemnieki uz protesta akciju bija atnākuši ar savas valsts karogiem un dziedāja tautasdziesmas.

Ar protestētājiem iznāca aprunāties Lietuvas prezidents Gitans Nausēda.

Viņš solīja zemnieku prasības atbalstīt.

 

Briti vēlē parlamentu

Lielbritānijā notiek parlamenta vēlēšanas.

Vēlēšanas beigsies pusnaktī pēc Latvijas laika.

Tad Lielbritānijā pulkstenis būs desmit vakarā.

Pirms vēlēšanām galveno uzmanību britu politiķi pievērsa Lielbritānijas aiziešanai no Eiropas Savienības.

Bet daudzi cilvēki ir vīlušies partiju piedāvājumā.

To viņi izstāstīja Latvijas Radio žurnālistam.

 

Alžīrijā vēlē prezidentu 

Notika prezidenta vēlēšanas Alžīrijā.

Alžīrijā jau mēnešiem ilgi iedzīvotāji protestē pret valdību.

Prezidenta vēlēšanas Alžīrijā bija plānotas jau vasaras vidū.

Taču vēlēšanas nenotika, jo abus prezidenta amata kandidātus neatzina par pietiekami labiem.

 

Desmitgadi svin „Latvian Voices”

Ar koncertu Rīgā desmit gadu jubileju svin mūzikas grupa „Latvian Voices”, tulkojumā „Latviešu balsis”.

Šajā grupā dzied tikai jaunas sievietes.

Grupa „Latvian Voices” bieži uzstājas Amerikā, Āzijā un Eiropā.

Grupai ir arī pašai savs "a cappella" mūzikas festivāls Valmierā.

„A capella” nozīmē dziedāšanu bez mūzikas instrumentu pavadījuma.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti